Gå til innhold

hvor mange skal drifte neste sesong?

Ranger emnet


kenneth m

Anbefalte innlegg

så ut som at mange fra denne tråden allerede var klare til treffet som var nå på torsdag, det kan kanskje love bra for sesongen?

 

Det var gøy å endelig få kommet ut på asfaltbane igjen. Varte ikke så lenge før diffen min knaste, men det fine er at det er gøy å se på andre drifte og :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var gøy å endelig få kommet ut på asfaltbane igjen. Varte ikke så lenge før diffen min knaste, men det fine er at det er gøy å se på andre drifte og :).

 

Og for dere som ikke har vært på bane enda: DET ER GØY! Var på min første tur ut på bane nå på torsdag og sitter fortsatt med adrenalinet i kroppen :)

 

Er en helt syk følelse å kaste bilen ut i sladd på tørr asfalt i høy hastighet... må oppleves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Det er moro, selv bare å se på!

 

nettop her mye av sjarmen i drifting ligger synes jeg.

 

Etter rally må vel drifting være den bilsportgrenen som er mest morro å se på :D

 

Og rally så ser du jo bare Vrooom, også er bilen borte fra deg igjen :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettop her mye av sjarmen i drifting ligger synes jeg.

 

Etter rally må vel drifting være den bilsportgrenen som er mest morro å se på :D

 

Og rally så ser du jo bare Vrooom, også er bilen borte fra deg igjen :)

 

 

Syns rallycross er artigere å se på en rally.. du ser jo mye mer av hva som skjer! Bare synd de har så tamme biler nå... Savner rs200, s1, mg metreo og alle de andre spinnville kjerrene de hadde før. Men som publikumsport, tror ejg lite kan matche drifting!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stiller med høyreratta japse jeg også :) vet ikke hvor mye av sesongen jeg får med meg, men må da få med meg noen banetreff for å drifte litt :)

 

 

240'n? neeei.. den er vel fra usa.. hva stiller du med da? :wonder

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240'n? neeei.. den er vel fra usa.. hva stiller du med da? :wonder

 

 

z`n skal nok driftes den også, men det blir tidligst nesteår. jeg får inn en "delebil" fra england til fredag som jeg skal bruke motoren fra, men spørs om ikke jeg skal bruke den litt i sommer før jeg begynner å skru. kjenner det rykker litt i høyrefoten ;) jeg legger ut bilder og info når jeg har fått den...

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår