Gå til innhold

Streetmeet film av Åsen Råners (beste SM filmen?)

Ranger emnet


Beamen

Anbefalte innlegg

Originally posted by ozzy

hmm..tror nok at det skal ganske mye til før du mister kontrollen der as, men skulle det skje så sliter man ja :D men synes nå at det var en risk som var verdt å ta...

 

Vel.. det skal aldri mye til.. skjer det, så skjer det. man vet aldri når det skjer... Det er det som er det skumle.. neste gang holder vi oss oppe på vollen, og holder oss unna sperresteinene i midten, eh? :D

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

hmm..tror nok at det skal ganske mye til før du mister kontrollen der as, men skulle det skje så sliter man ja :D men synes nå at det var en risk som var verdt å ta...

 

Yeah right!! :rolleyes:

Skal ikke stort mer enn en punktering til så kan det ende rimelig katastrofalt.

 

Nei, hold dere på bane!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kukken var bare morsom, må ha det litt morro, for dere som ikke skjønte den, var det at den liksom sperma over alle folka da vet dere, og det med øl var bare helt lættis, alle i åsen råners er enig at man ikke skal blande øl/sprit osv med biltreff, jeg syntes det er helt menigsløst, og teit... så det var ment som en SPØØØØØØK...

 

Bra dere likte filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har netopp sett filmen din ozzy....synes den er bra jeg, kanksje litt lite format med får jo med seg hva som foregår :D

 

kukkelilukken skulle du ha redigert vekk da, og kanskje øltasjen, streetmeet og øl passer overhodet ikke sammen :(

 

off topic: Det er hele tiden folk som vandrer med sine ølflasker, vaier uti veibanen å ber deg burne....selfølgelig er det alltid noen som ikke fårstår seg på hva dette dreier seg om, bil, IKKE øl :D

 

høy fart = Spenning = morro = Ikke overdriv :D

 

topic: Flott film, bra redigering og meget bra musikkvalg..hehe :D

 

stå på og lykke til med neste filmredigering :D

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei film egentlig, men forstod ikke helt hvorfor kameramannen snudde seg feil vei når bilene kjørte forbi ham... Burde kanskje bare prøvd å følge bilen mens den passerte ;)

 

Ellers var det jo greit med pacific blue-sangen da.. hehe

 

Sperrer dere av veien når dere holder på sånn? Kommer ikke politiet etterhvert?

 

Det så fett ut uansett.. men forstår ikke de som står heeelt i veikanten når bilene flyr forbi. lite lurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Grei film egentlig, men forstod ikke helt hvorfor kameramannen snudde seg feil vei når bilene kjørte forbi ham... Burde kanskje bare prøvd å følge bilen mens den passerte ;)

hehe, jeg som filmet, men satt så klønete til derfor jeg måtte snu meg feil vei :D hehe

 

ja pudding er opp til dere å vurdere om dette var den beste streetmeet filmen :D hehe

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per Olav

Likte ikke musikken, eller innslaget om øl..og enda mindre en kukk over hele skjermen min.

Endel ustødig filming også. Drøyt å slenge opp "beste SM filmen?" i topic.. syns jeg da.

 

er alltid noen som ikke liker musikken så det blir usakelig, vanskelig å holde kameraet rolig absoulut hele tiden, synes da jeg fikset det greit nok, og hehe den pikken var bare morsom haha, og nevn en streetmeet film som var bedre iallefall fra det treffet :) ? hehe synd du ikke likte den :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

 

er alltid noen som ikke liker musikken så det blir usakelig, vanskelig å holde kameraet rolig absoulut hele tiden, synes da jeg fikset det greit nok, og hehe den pikken var bare morsom haha, og nevn en streetmeet film som var bedre iallefall fra det treffet :) ? hehe synd du ikke likte den :D

 

 

Her var faktisk Matsern's Video fra dette treffet MYE bedre!

 

Url til postingen av den:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39927&highlight=streetmeet+ikea

 

(hint hint, pushe Matsern back in buisness) ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår