Gå til innhold

Hvor mye bruker du i året på bil?

Ranger emnet


Marius

Hva bruker du på bilen i året?  

1,191 stemmer

  1. 1. Hva bruker du på bilen i året?

    • 1000-9999
      224
    • 10.000-19.999
      238
    • 19.000-29.999
      182
    • 30.000-39.999
      133
    • 40.000-49.999
      104
    • 50.000-59.999
      77
    • 60.000-69.999
      50
    • 70.000-79.999
      27
    • 80.000-99.999
      28
    • 100.000+
      139


Anbefalte innlegg

bruker altfor mye :p bare forsikring og lån er jo 60 000 i året pluss litt deler og trim og diverse så flyr pengene fort ja :rolleyes:

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg betaler i lån, veiavgift og forsikringer 121.188,- pr år(inkludert motorsykkelen). I tillegg kommer alle utgifter til deler/styling, stereo, bensin og slikt...

 

Edit: Leste nå det første innlegget om at det jeg skrev over ikke skulle tas med i beregningene... Jeg er ikke den første som har tatt det med da... De to siste årene har jeg vel i snitt klart å bruke i allefall 40k pr år på ting og tang til den ene bilen. Tror det blir litt mindre i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I år har jeg brukt 6000,- inkl. bil... ikke gærent :rolleyes:

Ikke alt har havna i / på bilen, men bilrelatert iallfall (Verktøy etc.) men det meste er deler.

 

Er redd det vil havne på 70 - 80.000,- når den er ferdig...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..

 

For utenom mat, noen få filmer, noen få cd'er, et nytt spill i året, så går vel alle pengene til bil og /eller bil-relaterte artikler.

 

Jeg har vært i verneplikt hittil, så jeg har ikke fått brukt så mye som jeg ønsker :(

 

Men, nå fikk jeg lønning i dag! Så nå skal jeg ut å handle ny bakaksel, kanskje ny mellomaksel og en ny tankpumpe :-)

Da har jeg alt jeg trenger for ombygging til 960 motoren i volvo 242'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

2004 brukte j mer en nok;( vraka en bil til 80 000,-(kjøpte den året før så den teller ikke med i summen) kjøpte en ny til 28 000,- 2 sett med dempere og coilover fjører 12 000,- anlegg 55 000,- rep 6000,- 8 sommer dekk og 2 vinterdekk i tilleg kom forsikring på 15 000 og egenandel når j vraka *2 = 12 000 etter som j vraka den andre oxo.. bot 4000,- pluss bensin for 70 000km;( og når j får jobb blir d pån igjen:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo så mange biler, så mye går dit, selv om jeg er student... kan liksom ikke slutt å kjøpe flere heller... og så må jeg lagre de et sted.... og så.... Nei uff.... Bruker for mye på bil egentlig...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

kjøpte meg ny vectra i juli/august 2004 etter at eg vraka den forrige eg hadde i april... den kosta meg 52k heilt orginal... etter det har eg fått på komplett styling og fått i anlegg!

har lagt ut ca: 19000 på den til nå kun i styling,felger/dekk,senkesett og dempere!

dersom eg rekner med det eg hadde ifra den andre vectraen så nærma eg meg 50000,- ellers har eg kun bytta dynamo og ein føler til vifta :)

å utenom det så kommer bensin penger for ca 30000km,oljeskift,forsikring,årsavgift osv...

pengene til dette har eg etter at eg var lærling og att eg har jobba i ferier! var bla ute i 3uker på båt i jula og tjente ca 32000... så eg har heldigvis hatt bra med penger til å vere student :)

å nu har eg cirka 14 dager igjen av student tilværelsen min så det kommer snart til å bli meir sløsing av penger på bil!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk bilen, forsikringa er betalt, årsavgifta er betalt, fikk Clarion "preamp" med veksler, og en blaupunkt forsterker på 4x100watt for 1500 og brukte 1600 på Peerless definition også må jeg ha nye dekk og felger, eller kanskje bare likegreit å selge hele greia :P selger for 39k hvis noen er interessert :P den er bare gått 82 000 da også er det nye dempere å fjører foran

 

I WANT A BMW NOW!!!!!!!!!

_____________________________________

VW Caddy 1,4 1996

Giant XTC 860 med hydr. skivebremser

 

"This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga lite med penger så har det gått litt lite ut i år, men har fått handlet for en del tusen, og nå som jeg har fast inntekt, god lønn, og fri hver 4 uke, så blir det nok litt mer ;) V6 here I come :p Må også ha en pendlerbil, så forsvinner nok ca 100k i løpet av resten av året.

 

Brukt penger på dette:

 

3x cd-spillere

2x forsterkere

2x grill

1x basser

+ div stereo

og dekk seff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår