Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by gsi-power

Jeg snakker om glatt underlag, og når du begynner å diskutere regner jeg med du holder deg til saken! Derfor siktet jeg til dette!

 

PS: hva har dette med lappen å gjøre??

 

Er bare sunn fornuft dette!! Har foresten kjørt bil i 2 år nå, du lærer stort sett det meste innen den tid!

 

Hvis du leser over har jeg holdt meg til saken hele veien. 14iss!

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sies at man skal ha gode bredde på piggfrie vinterdekk.....grunnen til dette er at der viktig med mye kontaktflate......pigg derimot skal ikke være breit...dette kan man sammenligne med spark med meier kontra bil med belter. Kanskje ikke verdens beste sammenligning.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

35 vel? vet ikke hva som er på M3 gt felgene jeg

 

Det som er cluet, er jo det at jeg må valse skjerma til sommeren uansett, men jeg vil bare ikke ødelegge vinterdekka mine nå..

 

Jeg har også ET35.. Kanskje jeg har for myke dempere / fjærer.. Kunne prøvd å skaffet noe annet kanskje?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

35 vel? vet ikke hva som er på M3 gt felgene jeg

Er det ikke 42 som er standard, da? Mente 35 var minste inpress på E36. Mine Mille Miglia har ET40 mens ASA'ene har ET35. Begge er 8 tommer brede. Med mindre inpress kommer jo hjulene lenger ut, så det høres jo typisk ut som valsing må til. Dessuten har vel sommerdekk normalt sett en rundere profil enn vinterdekk og fører dermed til mindre fare for subbing.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

 

Hvis du leser over har jeg holdt meg til saken hele veien. 14iss!

 

hehe, jeg menet det ikke slik at man lærer alt innen 2 år, men det jegf mente var at man lærer seg fort hvilken dekk dim som er best på slikt føre! Ellers er det ganske gøyalt å lese dine 14iss inlegg, tror du er en liten en ja, da det er du som kaller å styrer på:D

 

PS: har du vært lenge på forumet? Siden du må skrive det i to inlegg hele tia :P

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Er det ikke 42 som er standard, da? Mente 35 var minste inpress på E36. Mine Mille Miglia har ET40 mens ASA'ene har ET35. Begge er 8 tommer brede. Med mindre inpress kommer jo hjulene lenger ut, så det høres jo typisk ut som valsing må til. Dessuten har vel sommerdekk normalt sett en rundere profil enn vinterdekk og fører dermed til mindre fare for subbing.

 

Akkurat, det kan jo være, at de er litt mere firkanta.. Det er ikke så mye, og det er bare helt ute på dekket..

 

Originally posted by westside

Tar hjula inni skjermskålene, eller uti skjermene? Fikk ikke med meg dette helt? Syntes du skrev begge deler..?

 

Forran i skjermskålene, eller innerskjermen ved fullt rattutslag.. Og bake utti skjermbuene..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår