Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Kommet hjem fra Kløfta i Akershus hvor jeg hentet en nyydelig E36 cab.. Er forelsket allerede.. Den er så og si strøken.. Ingenting galt.. Kun eid av voksne folk...

 

Bilen er sort, sort skinn, m-tech understell, 8x17" Rondell felger med 225/45/17 Tyfoon dekk, stør kjørecomputer, klimatronic ac, automat med sports, økonomi og vinter funksjon, sound system, alarm og fjernstyrt sentrallås, osv osv.. Mye utstyr.. Digg bil.. Sitter godt på veien.. Men, synes 17" blir litt vel lite på en sånn, kanskje man setter dem på vinterhjula? ;)

 

Planene for bilen er ikke så veldig mange, har et lån på 100.000kr å betale og forsikringen kom på 12.000kr i min fars navn.. Men, en M-tech frontfanger med GT leppe, M-tech speil, M-tech Sidelister, M-tech sideskjørt, M-tech bakfanger leppe, 97mod grill, Angel Eyes, Crystal Clear tåkelykter, Crystal Clear Blinkers, Crystal Clear Baklys, litt mere senking forran og kanskje et par 19" Breyton Magic felger med 235/35/19 dekk på om jeg får plass... Vi får se.. Koser meg med bilen som den er nå.. :)

 

Bilder fra turen, hadde med meg min 17år gammle bror, alltid morro å hente bil!

 

På flyet mot Kløfta!

DSCF0002.jpg

Merca til han jeg handlet bil av...

DSCF0004.jpg

DSCF0007.jpg

Fyller full tank.. Det gikk noen tanker oppover til Narvik.. :)

DSCF0010.jpg

Fornøyd sjåfør..

DSCF0013.jpg

..og kartleser!

DSCF0015.jpg

Stoppet for litt mat..

DSCF0027.jpg

Parkert hjemme i garasjen :)

DSCF0046.jpg

 

 

Har hatt litt trøbbel med bildene da serveren til nope / Jannis_J gikk ned, men har fått tak i ny.. Mange bilder som blri lasta opp nå :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

Kommet hjem fra Kløfta i Akershus hvor jeg hentet en nyydelig E36 cab.. Er forelsket allerede.. Den er så og si strøken.. Ingenting galt.. Kun eid av voksne folk...

 

Bilen er sort, sort skinn, m-tech understell, 8x17" Rondell felger med 225/45/17 Tyfoon dekk, stør kjørecomputer, klimatronic ac, automat med sports, økonomi og vinter funksjon, sound system, alarm og fjernstyrt sentrallås, osv osv.. Mye utstyr.. Digg bil.. Sitter godt på veien.. Men, synes 17" blir litt vel lite på en sånn, kanskje man setter dem på vinterhjula? ;)

 

Planene for bilen er ikke så veldig mange, har et lån på 100.000kr å betale og forsikringen kom på 12.000kr i min fars navn.. Men, en M-tech frontfanger med GT leppe, M-tech speil, M-tech Sidelister, M-tech sideskjørt, M-tech bakfanger leppe, 97mod grill, Angel Eyes, Crystal Clear tåkelykter, Crystal Clear Blinkers, Crystal Clear Baklys, litt mere senking forran og kanskje et par 19" Breyton Magic felger med 235/35/19 dekk på om jeg får plass... Vi får se.. Koser meg med bilen som den er nå.. :)

 

Bilder kommer!

 

Gratulerer med ny bil!!

Planene dine høres ganske bra ut! Jeg hadde gjort akkurat det samme tror jeg:D

Det er altfor mange e36cab som er ødelagt av usmaklig styling:(

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Grattis med bil! Var dama med på kjøpet eller?

 

Nja.. Hun kom 5 måneder i forveien :)

Bilen er flott, men ikke like bra som henne ;)

 

Takker folkens.. Digger bilen allerede, men den drikker bensin :)

 

Spørsmål jeg har om bilen etc.. Til folk med peil :)

 

Den er jo M-tech senka, bak er det bra, men forran blir det litt høyt i hjulbuen liksom.. Hva kan jeg gjøre for å få den lik som bak? Nye fjærer? Senkeskåler (finnes det?).. Tips?

Ellers tips til stereo, hvilke høyttalere er det egentlig som står i bilen orginalt? Hvilke forsterkere? Og hvilke størrelser? Noen tips til hva jeg kan bytte ut til? Må jeg bytte forsterkerene eller funker de? Hvor stor, hvor mange subber trenger jeg? Vil bare ha helt okei lyd liksom :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Gratulerer! Pen bil det der :) Men kast de krom skiltplatene :)

Skal gjøres.. De og 325i merket skal av fort.. Hvor får jeg kjøpt skiltplater som man får egen skrift på.. F.eks Jonte på..

 

Originally posted by BMW-328

grattis med flott bil:) Syns den ser lik ut forran og bak i høyden, men du f.eks kun senke den forran, men tror den vil få veldig stuk..Motortecnik's AP fjørsenk fungerer jo helt ok. 60/40 senk f.eks..:)

 

Ja, den er lik, 30-30.. men, det er så mye mere plass i hjulbuen forran enn bak.. Liker det ikke.. Hvor mye må jeg senke den da? 50? Og hva med? Finnes det noe bedre enn M-tech fjærer? Og går andre fjærer greit overens med M-tech dempere?

 

Har du soundsystem i din cab?

 

Originally posted by Rage

Tror ikke det nei.. Skal nok brukes selv :)

 

Koster 400kr hos mobilsentrum uansett..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår