Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

325i merket er ikke noe pent.. Skal jeg ha et merke, så setter jeg på 318i :)

 

Hva med å dra det enda lengre, og sette på 316? :)

 

Men seriøst. Hvordan fungerer automatkassen? Er bilen like kul å kjøre med automat? Tenkte først at kanskje den tar ifra deg det lille ekstra, i forhold til manuell?

 

Kan jeg forresten spørre hva du ga for bilen?

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Hva med å dra det enda lengre, og sette på 316? :)

 

Men seriøst. Hvordan fungerer automatkassen? Er bilen like kul å kjøre med automat? Tenkte først at kanskje den tar ifra deg det lille ekstra, i forhold til manuell?

 

Kan jeg forresten spørre hva du ga for bilen?

 

316 cab? Når kom det? :)

 

Automaten funker flott den.. Den er nok ikke like artig å kjøre med automat, men kickdown i sportsmodus er ikke så ille det vettu.. For meg er cab'n en cruise bil, så automat er greit.. Jeg måtte ikke ha manuell eller automat.. Det var det samme hva jeg fikk.. Og jeg fant en bra med automat, og kjøpte..

 

Betalte faktisk bare 150.000.. Den er helt strøken.. Annet enn at bremseskivene har slått seg, så det vibrerer ved nedbremsing, men skulle bare bestille nye, så skulle tidligere eier betale.. :)

 

 

Ellers til dere andre, så er bilen en 1995modell.. Ikke 1996.. E36 325 cab blei bare laget fra 93 til 95.. i 96 kom 323 og 328.. Som sagt!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

er cab'n din ny i norge? Ser at du har BP11 skilter.. Det var tidlige BP skilter...mine er 29..

 

Nei, den er førstegangsregistrert i 1997.. Så den er import.. Men, ganske tidlig.. :)

 

Jeg har en ulyd bake på venstesiden når jeg kjører over humper.. Hva kan det være? Er det kanskje det dempere-lageret oppe på demperen?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår