Gå til innhold

Prodius

Bruker
  • Innholdsteller

    146
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Raufoss

Prodius's Achievements

  1. Topic sier det. Bør være ganske bra..
  2. Da selger jeg bilen gitt.. Har lagt ut annonse på autodb.no: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1073645&username= og jeg forlanger 55 000 hvis noen er interessert.. Står litt om bilen i annonsen men har skrevet mer her: http://home.no/lanogco/.
  3. Vil påstå at det er farlig å gå med et slikt skjørt uten truse på et treff med en gjeng kåte gatebilsentusiaster
  4. Får ikke lyd fra den top gear filmen... noen som har noen bra codecs?
  5. 1. BMW E34 M5, oppskremt til rundt 400hk 2. BMW 645i cab -2004, 333hk (Kommer ikke over at onkelen min lånte bort en bil til 1,3 mil til meg, jeg som bare er 18 år :P) 3. 2002 BMW Z4 3.0L m/ kompressor(AS), 290hk 4. 1984 BMW 745i turbo, 256hk Foreløpig bra til å bare være 18 år :)
  6. En lasermåling foregår slik at politimannen retter laseren mot bilen, og trykker på knappen.. Da sender laseren ut et signal som reflekteres tilbake og deretter snur laserhodet seg noen cm. i kjøreretningen og sender ut et nytt signal.. Når laseren har fått dette tilbake regner den ut hvor lang tid det var mellom de to signalene og kan da regne ut farta..
  7. Det med motorsykkel så helt sykt vondt ut!!
  8. har en e36 318 -91 og i vinter hadde jeg litt problemer med jaging og ujevn gange når det var veldig kaldt, så jeg tror at tomgangsregulatoren min har fått seg en trøkk for når bilen står på tomgang står den på 900 rpm, mens etter 10 sek så holder den seg jevnt ved ca. 600 rpm.. Bilen går jo reint liksom, men syntes den går litt lavt på turtallet ved tomgang.. Er det noe mulighet for å stille opp dette uten å koble til alt mulig fancy elektronikk?
  9. Jeg kjører med 225/40-18" og jeg er ganske sikker på at bilen er senka 60/40, og det går greit, selv om det subber litt med fult rattutslag.. Felgene er enten 8" eller 8,5" og ET 35..
  10. Kommer nok til å prøve på en flush, først og fremst og hvis tikkingen fortsetter så får jeg se hva jeg gjør med det.. Takker for svar gutta! :)
  11. Er dette noe jeg evn. kan gjøre selv? Kammen koster jo sikkert rundt 3k og med verksted utgifter blir dette fort dyrt.. Justering av kammen er vell kanskje det som blir problemet, men det er vell sikkert merket av noe for hvordan dette skal stå i forhold til registerskive osv? Ventilløfterne var det bra pris på (:)), og dette kan monteres selv? Nå skal det sies at jeg er industrimekaniker lærling så noe kunnskap har jeg om montering også videre, men har aldri beveget meg over på litt mer avansert skruing på bil.. Jeg kan jo alltids ta av toppdekselet og ta et titt nedi der, for vårpussen er i full gang så neste helg skal motoren tas.. :)
  12. Høres ut som en plan :) Skal ta det om et par uker, for da skal vårpussen startes for fult :)
  13. Det kan være rester fra den gamle olja ja, men jeg veit ikke hva slags olje dette var siden gamle eier ikke ga noe info om dette.. Bilen ble kjøpt i juli og det ble byttet olje i oktober, så tenkte jeg skulle bytte olje igjen snart.. Har også hørt at venttilløfterene på disse har noe dårlig olje smørning, slik at det tar en stund før olja kommer til, noe som kan føre til en anelse tikking ved kald oppstart..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår