Laaars Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Det er et såkalt Quattro-look panser. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 hva heter de felga da? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 fet bil. men litt usikker på om jeg likte panseret eller ikke. spørs vel på resten av stylinga. hadde vel passa bedre på en komplett rally golf en en med bare rally front. ellers veldig pent gjennomført. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by remster fet bil. men litt usikker på om jeg likte panseret eller ikke. spørs vel på resten av stylinga. hadde vel passa bedre på en komplett rally golf en en med bare rally front. ellers veldig pent gjennomført. Når oljen strømmer opp fra brønnen når jeg er kommet meg på jobb i havet, og pengene flommer over på konto, skal dere se at ett slikt panser kan dukke opp på en rallye. Fett som få. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Personlig liker jeg ikke sveisa bakluker, men det er nå min mening... Ellers en veldig pæn golf Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jeg synes det var bra at vi fikk bildene en gang til! Fikk ikke sett ordentlig på dem i sted.. ;) Ellers synes jeg bilen var barsk! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Noen som vet hvem som eier denne bilen eller hvor den går? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Jokemasta Makan til voldtatt golf... burde være et støtte senter for stakkar små golfer som har blitt voldtatt av eierene sine :) støtte senteret kallas vwaudiclubben.. eierne er bare i følge!! :) min blir fulgt titt og ofte!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Styggt panser. Grei nok 90-fanger bil med stygge baklys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Slikt panser kan du lage selv. Veit det fantes sånne ferdige scoop til jetta og golf panser som du kunne lakke osv og bygge rundt. Mange valgte bare å plassere det rett over rillene på panseret, det så forferdelig gammalt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by R|ppeR hva heter de felga da? De heter så mye som Schmidt Modern Line Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 hvor fant du denne bilen på nettet hen da? link? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Krazy3en Når oljen strømmer opp fra brønnen når jeg er kommet meg på jobb i havet, og pengene flommer over på konto, skal dere se at ett slikt panser kan dukke opp på en rallye. Fett som få. jeg tror quattro-look panser blir jævla rått på rallye, fordi da matcher de bredda skjerma også sportquattro! Blir som en mini-sportquattro! VW sportquattro! hehe :D yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by clone baby Halla. Fant denne bilen på nette, syntes personlig den var rå da, men hva mener dere? Er det bæææ med rally front? Tullete og betale 6k for det quattro panseret? Vurderer og kjøpe meg golf og gjøre det samme som han karen har gjort med golfen sin. Vil bare høre deres mening da.. L8r folks.. ;) Denne er mye penere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by boramannen Denne er mye penere: ja, bortsett fra fæle dtm-potta :P Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg