Gå til innhold

nissan skyline /godkjnning/tuv

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og den til Topstyling er vel ganske kraftig modifisert både her og der, så den får vel ikke skilter. Bilene må jo være original for å registreres på motorhistorisk grunnlag, og i følge de nye reglene.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke registrert flere skyline's på motorhistorisk. Landsforbundet for motorhistoriske kjøretøy og Veidirektoratet mener at den ønskelige mengden av skyliner på veien er oppnådd.

Så nå blir det dyre TÜF-papir på resten av skyline-eierne

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

Det der med motorhistorisk grunnlag..har hørt det er bare 1 stk av samme typen som kan regges slik...er det feil? høres mest logisk ut men...

'

Det trodde jeg også, men så fikk jeg høre at det var fem stk.

Ikke vet jeg...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

'

Det trodde jeg også, men så fikk jeg høre at det var fem stk.

Ikke vet jeg...

 

Har forresten hørt det og ja! men det er jo ikke helt logisk det ,men kan godt hende det stemmer...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

Har forresten hørt det og ja! men det er jo ikke helt logisk det ,men kan godt hende det stemmer...

 

Der står ingen steder noe om max antall, dette er skjønn for hver enkelt bilmodell. Men normalt er der 1 eller 2 like biler. Men der er jo stor forskjell fra R32, R33 til R34 så om der fortsatt er rom for å ta inn E32 vet jeg ikke.

 

Men hvorfor så mange egentlig lurer på dette med registeringa stiller jeg meg litt undrene til da sikkert omtrent ingen har reelle planer om å kjøpe en. De som har TUV papir på reg sier R33 kommer på ca 450 og R34 ca 550 og oppover, så de færreste her på forumet har råd til dette.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

Der står ingen steder noe om max antall, dette er skjønn for hver enkelt bilmodell. Men normalt er der 1 eller 2 like biler. Men der er jo stor forskjell fra R32, R33 til R34 så om der fortsatt er rom for å ta inn E32 vet jeg ikke.

 

Men hvorfor så mange egentlig lurer på dette med registeringa stiller jeg meg litt undrene til da sikkert omtrent ingen har reelle planer om å kjøpe en. De som har TUV papir på reg sier R33 kommer på ca 450 og R34 ca 550 og oppover, så de færreste her på forumet har råd til dette.

Det er kjekt å vite da. :)

Hvem vet, kanskje det blir aktuelt en gang... dessuten greit å få ting på det rene istedenfor at alle går rundt og tror og tror, så plutselig er det mange forskjellige svar på dette, men ingen vet noe som helst egentlig. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår