SPAWN77 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Her er noen bilder av min lille bil :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Noen som hører tuta de? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 må være tøffeste H.C'n jeg har sett det der :) Bilder av min da: så selvironien min da :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Min... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 2000 Astra Coupè: Den var faktisk ganske fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Et par bilder av cab-en. Synd sommern er over :( (skal forresten selges dersom noen skulle være intr) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Egentlig ikke så fan av Clipper-kit på Golf cab, men må si at din var meget pen, Dinglevims. Mye mulig BBS RS'ene gjør sitt med akkurat den delen. Et pent syn er det uansett:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den var faktisk ganske fin. Thanx babe ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Min vectra 2,0i :P oh yes! Ekke gjort stort med den... Sota ruter, lykter, DTM-potte, og en del slitedeler bytta!!! (Hint : rust) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Tror ikke jeg har lagt ut bilder av "nye" bilen her... Hehe, denne bilen er genial :P gjør seg med last på taket gitt! :pray :hammer Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 min! vi elsker hverandre...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Min vectra 2,0i :P oh yes! Ekke gjort stort med den... Sota ruter, lykter, DTM-potte, og en del slitedeler bytta!!! (Hint : rust) Du bor vel ikke i Heggedal? Ser den støtt og stadig her, eller er det en som er lik din som kjører rundt. Harry er den hvertfall, hehe. :fatality: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Min vectra 2,0i :P oh yes! Ekke gjort stort med den... Sota ruter, lykter, DTM-potte, og en del slitedeler bytta!!! (Hint : rust) Du bor vel ikke i Heggedal? Ser den støtt og stadig her, eller er det en som er lik din som kjører rundt. Harry er den hvertfall, hehe. :fatality: Bor vel i Heggedal ja :P så ikke så rart du har sett den kjøre rundt omkring der gitt! Er det såå ofte'a? lol ! :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 min! vi elsker hverandre...... fy faen å pen den var:D at du elsker den kan jeg godt forstå ass for den der var en rullende skjønnhet til de grader:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bor vel i Heggedal ja :P så ikke så rart du har sett den kjøre rundt omkring der gitt! Er det såå ofte'a? lol ! :D Syns jeg ser den støtt og stadig jeg og... rare greier! :ahahahhaha: Hehe, denne bilen er genial :P gjør seg med last på taket gitt! :pray :hammer Hehe, thænk ju... må ha last på taket vettu. ;) Men den er ikke konstruert for bakken deres, subber og skraper fælt :shake :hvaskjera hehe :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg