Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet


Inside

Anbefalte innlegg

Hehe, den har mtech senk. Har bestilt senkesett som vil gi bilen et litt annet stuk :) Ikke så farlig om det er kjørbart sålenge en har Combo for drittdagene!

 

Takktakk, den er ikke ille. Målet er at den skal være clean.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å dæææææææven, den camaroen hadde GROMT stuk!! Samma med amazonen! 11 av 10 mulige:m'm:

 

Hehe, takk biring;) Joa, Camaroen har gromt stuk. Men er litt for lav til vanlig bruk egentlig. For den høvler asfalten langs riksveiene der det er litt hjulspor.. Og langs grusveiene høres konstant sangling fra småsingel og løsgrus som ligger midt på veien. :op: Ca 3,5cm klaring midt under bilen (forstillinga). Ei lita dump og hele bilen smeller nedi! Men sitter rimelig godt i svingene på tørr asfalt da.. :D Man kan faktisk ratte seg sjøl ut av sjåførstolen i denne om man ikke spenner seg fast! Har opplevd passasjerer som har stupt over fanget mitt og skalla hue i døra mi pga de ikke har gjort det + litt hard sving.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk biring;) Joa, Camaroen har gromt stuk. Men er litt for lav til vanlig bruk egentlig. For den høvler asfalten langs riksveiene der det er litt hjulspor.. Og langs grusveiene høres konstant sangling fra småsingel og løsgrus som ligger midt på veien. :op: Ca 3,5cm klaring midt under bilen (forstillinga). Ei lita dump og hele bilen smeller nedi! Men sitter rimelig godt i svingene på tørr asfalt da.. :D Man kan faktisk ratte seg sjøl ut av sjåførstolen i denne om man ikke spenner seg fast! Har opplevd passasjerer som har stupt over fanget mitt og skalla hue i døra mi pga de ikke har gjort det + litt hard sving.. :D

 

hva er pris på slikt om man skal ta inn en fra statene? åssen motor og liknende har du?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er pris på slikt om man skal ta inn en fra statene? åssen motor og liknende har du?

 

Vet egentlig ikke hva man må gi for en slik om dagen, min hadde en Ford 400M truckmotor montert, sammen med ei forsterka C6 automat. Litt utradisjonellt og uoriginalt, men funker som fjell. Sinnsykt mye mer moment enn hva en 350 leverer originalt.

 

Denne Camaroen kosta meg 5tusen, så dette var et kupp litt utenom det vanlige.. :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger opp noen bilder av min SX

 

pb250068ov4.jpg

 

pb250073va8.jpg

 

pb250074bv5.jpg

 

pb250075sd5.jpg

 

pb250076xz7.jpg

 

pb250080yx8.jpg

 

pb250084on4.jpg

 

 

Likte UTROLIG godt bodykitet du har på bilen.. spes. bakfanger som gir deg en litt mer fyldig rumpe.. men når det kom til vingen raste dette sammen...

 

HVordan kan du vinne på å ha DEN slags vinge på noe som helst annet enn fly?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår