Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet


Inside

Anbefalte innlegg

er det noen ascona i norge som er så pen som denne egentlig?. i mine øyne er den hvertfall perfekt

 

går flere strøkne biler i Kongsberg også;) OMC Kongsberg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det, men de få jeg har sett derfra er litt herja i forhold til denne ascona'n til villing..

 

nå har ikke jeg sett alt fra omc kongsberg eller omc i norge generelt, men jeg har da fått med meg noen... syns hvertfall denne til villing har helt riktig stil

 

det er korrekt;) der brukes bilene..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin kadett Øvrekleiv'n, liker godt at du holder den orginal i utseende, men senk og felger hadde gjort underverker med mindre du er fast bestemt på og holde den orginal da.. det ser i allefall ut som en bil du kan få bra pris på til å være såpass gammel.

 

Takk for det!

Blir nok litt senk til våren ja og kanskje bredda slike felgar som står på no eller noko anna eg syns er fint!! Skal bytte ratt og diverse da. Fått på kvite blink framme btw!

 

Hehe! Er nok nokon av dei Opelane som blir brukt godt ja!!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal det kjøres masse med neste år, i tillegg bygger jeg en 74 Golf "old school" med masse nam nam... bilder av den kommer senere.. :D

 

15.08.2004%2015-06-35.JPG

 

Det er vel kaaaansje litt som har skjedd på snart fem år...

 

Her er mine biler pr.idag...

 

75 Audi 80 GT, for tiden delvis demontert.

 

101540-1195758.jpg

 

80 VW Golf GLS

 

102393-967184.jpg

 

83 VW Golf GTi banebilen:

 

101538-957425.jpg

 

75 VW Passat TS aut.

 

101537-1213525.jpg

 

Bruksbilen, 99 Transporter TDi

 

137205-1260929.jpg

 

In progress, 82 BMW 316:

 

539038_btzjjk.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den e21'n der står jo på løftebukker?!

 

Det er litt rart med deg Dieseldyret, du er bestandig så kjapt ute med å kritisere andre sine biler, men jeg kan da virkelig ikke huske å ha sett noen av dine?

 

Det står jo "in progress" på BMWen, når de ser de andre bilene mine tror du at jeg kommer til å behold den så høy da?

 

Koko.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart med deg Dieseldyret, du er bestandig så kjapt ute med å kritisere andre sine biler, men jeg kan da virkelig ikke huske å ha sett noen av dine?

 

Det står jo "in progress" på BMWen, når de ser de andre bilene mine tror du at jeg kommer til å behold den så høy da?

 

Koko.

 

jøss, var jo ikke meninga å kritisere da... sa bare at den var skyhigh, det er noen av bila mine også det(skal senkes). Er jo ikke lov å si noe uten å bli skadeskutt her på forumet.

 

Bilder av vogna mi kommer i prosjekt-tråden min. Så er det bilder av dem i den bilder av bilen deres-tråden et sted.

 

Du må huske at ting høres verre ut over nettet fordi man ikke kan høre TONEN/MÅTEN man sier det på.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår