Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by duxx0

og hva er sjangsen for å kræsje med en bil (uten motor?)

rett inn i en tykk trestolpe som er støtta opp av fire tykke metallbjelker som støtter seg mot en ennå tykkere mur???

 

ca like stor som at.......bil er kjedelig

Jeg tror du sliter litt uansett om bilen har motor eller ikke...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

avbrytning, En orginal corroado vr6 gjør ikke over 250 orginalt iallefal, har da opplevdt at 5 har blitt tømt på de, ikke så verstning skjønner du! kanskje 255 på nåla ellerno, mer enn det er feilvisning

 

denne ekke original... bytta kammer, chip og effektanlegg... eier'n sier det er 225hk i den... han skal dra den på benk til sommer'n bare han får noe lading på motoren...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

 

denne ekke original... bytta kammer, chip og effektanlegg... eier'n sier det er 225hk i den... han skal dra den på benk til sommer'n bare han får noe lading på motoren...

 

da må det være annen girkasse eller flyttet turtallsperra 1000omdr opp.... og å dra en vr6 opp i 7000omdr er ikke det lureste man gjør

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Word...

Så nettopp en reklame fra Statens Vegvesen der en bil (med testdokker) kræsjer i en stolpe i 90 km/t... stolpa deler bilen i to omtrent inn til midten, det vil si at hvis den treffer rett på sjåføren, så er det ikke mye igjen av han...

 

Skal ikke benekte at jeg liker fart... har jo ikke lappen, men har kjørt litt på veiene, og også når jeg kjører med morra mi har jeg lyst til å gi på, for jeg elsker lyden av fart, altså når man hører turtallet drar seg oppover.... og girer...... :rolleyes:

 

Har ikke kjørt fortere enn 110 km/t på veien, med en Suzuki RMX moped...

 

 

Må bare få si at den reklamen er litt feil, hvis du ser bak den trestolpen :)

 

Må også få si at man trenger en blodtrimma rmx for å få 110kmt, den viser jo 95kmt med bare eff.annlegg, noe som er ca 80kmt på min sykkel når jeg ligger vedsiden av =)

 

Mopedspeedoer viser utroligt mye feil, var en som fikk 150kmt på speedo og 120kmt på benk :D

 

Vet hvordan det er når man øvekjører, har hatt ca 100kmt i 80sone, kjører inn på bussholde plasser bare for å kunne gire fra gjennom de 6 herlige gir ;)

 

 

 

Menmen, føles ikke fort ut i bil, mc som er saken :P

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MB SL60 AMG; stoppet i rundt 290km/t..Ga politimannen ca 100kr og kjørte rolig videre..Dette var selvfølgelig på speedometeret og i gode gamle Pakistan...

 

Mitsubishi Pajero; 185km/t (pakistan!!)

 

Norge;

 

MB 230E; bånna speedometeret på 220 pluss litt over med piggfri vinter dekk..

 

MB C200 Kompressor; 240km/t på nåla

 

Volvo s80 T6; 250km/t og der kom turtallssperra inn..

 

Lexus ES300; 248km/t

 

Golf2; 140km/t...så stoppet bilen plutselig og døde..fikk aldri start på den igjen..

 

Toyota Camry; 200km/t på speedoen..

 

Ble stoppet i 230`en i ca 140 - 150 km/t...fikk bot på 3500 siden politidama var alene i bilen MEN hadde digital måling av meg eller no slikt pluss videokamera..menmen..mistet ikke lappen..

 

:cool:

 

ikke at jeg er noe kul for det lixom...:rolleyes:

 

-*exBENZive*-

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår