Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

jeg synes det er meget skummelt å se hvor forjævelig fort dere kjører og synes dette er hensynsløst.

 

For at jeg synes det skulle være litt greiere måtte dere ha noen som stod i begge ender av veistrekningen eller tunnelen som hele tiden holdt kontakt med føreren for å fortelle HVA som foregikk.

 

Men dette er uansett helt utrolig fort.... tenk om jeg endag skal ut på en av de veiene da kan jeg sitte og glo til siden til øyafaller ut og gebisset får karies. Og når jeg så kjører ut braker du inni meg med så stor fart at du høyst sannsynligvis dauer og jeg blir 250% ufør. Hvis du hadde overlevd hadde du da ikke levd lenge (hva kan det komme av).

 

Men hvis dere gjør det ordentlig enten autobahn eller walki-talki og er på en veistrekning uten innkjøringer eller utkjøringer og da aller helst tunnell så skal jeg nok ikke legge skjul på at fart er gøy.

 

(eksterne virkninger eksterne virkninger osv.)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Golfen min fikk jeg opp i 200 på nåla ned mot drammen på E18

Raskeste jeg har kjørt var 230 på nåla forbi kløfta E6.retning nord.Tror det var en sperre som slo inn..hadde liksom mye igjen på giret..men den dro jo ikke i det hele tatt..var forresten en Saab 900 Turbo 2.0 SE 97 mod.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikka turtal sperra på min celica 86 mod 2,0 GT på 5 giret inn til oslo i 100 -sona etter rudskogen treffet i fjor. rundt 7300 rpm og speedometert viste ca 250, men her er det nok litt missvising ute å går, men alikavell, litt artigt for en gammel sliten bil :)

den maktet ikke mere en rundt 220 på speedoen på flata, men så begynte det å helle nedover og det var da det begynte å skje ting og tang...

 

TDKen har jeg forresten hatt i 192km/t på speedoen, og da ville den ikke mere, selv i nedover bakke. :D i lærdalstunellen mellom boksene. :D

 

og rundt 150 km/t på nsr'en og kmx'en

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor for jeg har kjørt selv med bil.. sikkert rundt 130

 

Som passajer: 195 over væreslette(for tr. heimsfolk) med en i bagasjerommet (ca 93-94mod 320i). Helt orginal bil.

 

MC: 200 - (var akkurat over 200 på nåla) med Cagiva Mito (125cc)

145km/t på Husqvarna WRE 125(med piggdekk, manglet de fleste piggene da)

Som passasjer.. Ca 170km/t med kawa gpx 600 r

 

95km/t på akebrett.. En kompis som har det på film.. Breisladd i 75 med akebrett til 199,- fra OBS Sport.. Dratt etter en sliten Toyata HiAce, som sjåføren ikke ville kjøre fortere enn 105km/t.. Forståelig nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteste jeg har kjørt er ca 245 km/t.

Verken jeg eller han som satt på tørde å se på speedometeret,

 

Men det turtalls sperre slo inn og i følge manualen til bilen så skal maks turtall på den bilen være 240/245 km/t

 

Strekningen var den legendariske rette fine sletten i øygarden utenfor Bergen.

 

Bilen var en 77 Porsche 911 Carrera 3.0

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår