Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by AXi0N

 

Vet ikke helt. Nå er hvertfall den motoren til salgs.

 

Han som har bygd G60'en bor i Moss.. han bygger golfer og selger de. Han sa at han hadde trimmet den til rundt 240..

 

Og hjem fra Rudskogen i fjor.. hadde han holdt følge med en S2000... Den gikk JÆVLA bra den golfen.

 

De har hatt den langt over 260 på meteret. Men jeg vet den juger. Men ned LIERbakkene.. har den vært nærmere 280.

 

Men vi kan vel minusere endel Km/t.....

 

Noen som er intressert i å kjøpe?

 

Komplett G60 motor med Lader og girkasse og clutch?

 

(dame som krasjet i han.. bilen måtte bli kondominert... kjøpte bilen tilbake.. demonterer å selger alt i deler.)

 

Allerede vært å henta meg GTi Listene, Og GREEN filteret hans:)

 

eneste som er ødelagt etter krasjen er Panser, Frontfanger, Side skjerm, Og at den ble Rammeskjeiv.. DAM IT (/&%¤(/¤(¤

 

Har du en liste over hva slags deler han skal selge?

Hørtes intressant ut dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

.....240-250 km/t er ikke misvisende i det hele tatt. 987 cc 3 cyl. ...eksakt fart vet jeg ikke, fordi når nåla trippa 240 lå jeg på 7000 rpm og jeg dro den ut til den blokka på 8200 rpm.

 

charade??

 

Eg ramla litt ut her... :rolleyes:

Vis eg forstod detta rett og du faktisk meine charade, så kan du gjøre 1 av 2 ting:

 

1. Lage smilies :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D (Litt lettere å se når noe er ironisk meint)

 

2. Fortelle litt om hva som er gjort med den stakkars bilen/ fortelle litt om hva slags dop du brukte

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

.....svein, min mann, hva som er gjort med bilen er min sak. Det ble spurt om fart og bil man hadde brukt og ærlige svar. Dette har blitt svart.:)

 

 

 

I og med at jeg flere ganger ved hjelp av annonser i vg og dagblad og andre steder og tilogmed her på forumet har prøvd å få andre dai gærninger til å samles har jeg ikke lykkes, fordi daihatsu , her i norge er stemplet som gubbebil nr 1. Og det er snakk om håning hele veien, jeg tar det med humor men det ødelegger for andre som har interesse for dem. Det stemmer til en viss grad. Men modellene som er levert er mange. Noe mere info har jeg ingen formening om å dele med andre som ikke tar charade seriøst. Og om det høres utrolig ut, så kan jeg fortelle deg at i min charade 1 liter på nåværendes tidspunkt er det ca 145 gamper, og jeg jobber stadig på prosjektet....og håper å kunne drive 180 gamper til gatebruk ut av den til neste år. Du har tilgang til webben, bruk den og grav frem info om du er interessert, noe info fra meg vil ikke bli lagt ut inntil daien min blir tatt på alvor. ....men morro er det uansett! jeg har det veldig gøy!:D

 

Vel eg kikka veldig raskt (merk; VELDIG RASKT) øve det eg fant om dessa bilene på webben. Bortsett fra bilrim og ei gammel dame som skrev om alle bilen hu hadde så fant jeg ut at 1,3`n hadde 90 hk. Stemme detta? Du har sikkert bedre greie på detta enn meg...

 

Nå kjære daihard

 

KOSSEN KAN DU PÅSTÅ AT DU HAR AT DEN VESLE DRITTEN I ØVE 200!!!!???? Men du gir deg ikke der eller? Så vidt jeg forstod så nevnte du noe om håreisende 240-250!?!?!? Hvorfor d? Ifølge ascona, klarte han å regne seg frem til 281,14 km/t... Eg vil se bilder av bilen, liste øve ting som er gjort osv... Kanskje itte alt detta + meir sprit enn de har i rusland ska eg kanskje vurdera å slutta å le av dessa fantasi tallene

:D :D :D :D :D

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår