Gå til innhold

Glad melding om ny bil (kansje)

Ranger emnet

Sjølstad

Anbefalte innlegg

Sitter her på kjøkkenet og surfer litt da:) Og det eneste som surrer rund i hodet mitt er at om 20 dager + så kan jeg ende opp med ny bil:) ettersom dette er en glad melding så hvorfor ikke dele den med dere på forumet? har såååååå utrolig lyst til at noen kan fortelle meg hvordan man får 20 dager til og gå litt fortere:( Ialefall, her er et lite "skryte" bilde av bilen jeg skal hente:)

http://pal.finn.no/finn/pal/car/viewpicture?id=4465655&picture=4465655_1_0_98200sxfront1.jpg

Så om en 20 dagers tid, hvis du kansje ser denne bilen i nesodden drøbakk, ski området så er det bare og hilse:)

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Liker fronten på denne modellen? S14? S13 ser så stakkarslig ut og Mazda mx5..

ikke for og fornærme dere S13 fanns..

liker S13 bakpartiet og S14 fronten.. den ser så aggresiv ut..

en mix av dette? noen som har bilde av noe sånt?

Onesiley eller noe? ;) De mixer og blander jo pupper og rumper på de bilene så mye at du kan få det slik du vil ha det. Fine er de ivertfall. *låne fra ryeng*

silvia5.jpg

silvia6.jpg

PS Sjølstad: Jeg sitter her med turbobilen min og venter til 1. juli med å få skilter da jeg sparer halvannet tusen på det.. jeg vet hvordan du har det :rolleyes:

but then again, jeg kan jo bare løpe bort til garasjen, så kan jeg kose med henne ;)

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fronten på denne modellen? S14?

S14a Sportline faktisk... det er den FETESTE 200SX'en og en av de feteste bilene noensinne. Digger den fronten...

De "vanlige" S14'ene har ikke den sinte grillen...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det er arkivfoto:rolleyes: men bilen har ikke stått der så lenge nei... Den har ikke kommet inn ennå;) Kommer mellom uke 26-28 sa dem:D Ble nesten litt våt i trusa når jeg så den svarte der ja:hello:

Han på PA sa at jeg kansje kunne ta innbytte oxo, men bilen min står jo så klart uten turbo hos motorforum på eidsvol:( så jeg må fikse den før jeg kan tenke den veien:( Men vi får se hva som skjer:)

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sjølstad

Ble nesten litt våt i trusa når jeg så den svarte der ja

Er'u ei jente eller ;) :p

Lykke til hvæffal, da har du noe endel ønsker seg ;) Klarer ikke forsikring selv, derfor blir det en Celica T23 på meg istedet :)

*misunnelig* Hehehe :)

PS. Bor i Oslo, så du gjerne ha meg som en passasjer en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sjølstad

Sitter her på kjøkkenet og surfer litt da:) Og det eneste som surrer rund i hodet mitt er at om 20 dager + så kan jeg ende opp med ny bil:) ettersom dette er en glad melding så hvorfor ikke dele den med dere på forumet? har såååååå utrolig lyst til at noen kan fortelle meg hvordan man får 20 dager til og gå litt fortere:( Ialefall, her er et lite "skryte" bilde av bilen jeg skal hente:)

http://pal.finn.no/finn/pal/car/viewpicture?id=4465655&picture=4465655_1_0_98200sxfront1.jpg

Så om en 20 dagers tid, hvis du kansje ser denne bilen i nesodden drøbakk, ski området så er det bare og hilse:)

Ojsann, den var RØD så det holder i hvertfall. Må gnikke mye på den der!

du gleder deg ikke, vel?

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fronten på denne modellen? S14? S13 ser så stakkarslig ut og Mazda mx5..

ikke for og fornærme dere S13 fanns..

liker S13 bakpartiet og S14 fronten.. den ser så aggresiv ut..

en mix av dette? noen som har bilde av noe sånt?

Sett S15? Den og laurel C33 (C32 er den siste som gikk i gNore) er jo nesten grunn til til å flytte til Japan.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) Bor på nesodden, og det er jo ikke lange biten og kjøre til oslo:cool: Kan skrike til deg hvis jeg er på den siden av landet en dag:)

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider