kebabkongen Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by balrog Her er mitt skjønne diesel-dyr :cool: : Stabstag? :D diselen går så et uvær? :roll: sorry... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Ja du veit, *kremt*, mye krefter ute og går her!:D Nai..er vel mest for syns skyld. Men bilen flexer jo litt mindre i sving da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by balrog Her er mitt skjønne diesel-dyr :cool: : GTD er fett :D Men litt for mange dører etter min smak... Fete felger! Selge?? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Er ikke så lenge de har sittet på bilen, så tror ikke jeg skal selge enda. Fikk dekk og felger (RH AD Cup 7,5x16) for 8500,- på Nordisk Felgimport i vinter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Sko vurdert å mekke deg intercooler å tatt bort wastegate :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Ja, har faktisk vurdert dette. Tenkte jeg skulle montere en intercooler slik den sitter orginalt, og lage et lite luftintak på panseret :rolleyes:. Men hvorfor ta vekk wastegate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by balrog Her er mitt skjønne diesel-dyr :cool: : Hvor fikk du tak i de lyktene, de ser jo helt krystal klare ut:) Tøft.... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Kjøpte de på Garvik Autospar Se info her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14382 Hehe...Er heelt grønn på detta bilde greiene se,men får dere opp bildene:rolleyes: ? Det gjør nemlig ikke jeg:D Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Får opp bildene jeg... fiiin bil.. likte ikke helt felgene da men.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Eelo Får opp bildene jeg... fiiin bil.. likte ikke helt felgene da men.. :D Vet;) De er ganske så..:ssip: Derfor jeg er på utkikk etter nye:) Hvordan får jeg bildene rett opp på skjermen da? Uten det krysset lissom... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Æ Håpe den ska Sænkes;) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 cirka tusen! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by SpeedWell cirka tusen! Hehe;) bra... Lakke nederste leppe? siden alt svart plast er lakka`? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg