Gå til innhold

Har du en nice Golf II???

Ranger emnet


rlsa

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by SpeedWell

tall.jpg

 

Fyy dæven for en front!

Den likte jeg, er egentlig litt lei av jetta front på golf, men det der var helt greit:D

 

Er fortsatt uten golf, men hvis noen har en som er grei motormessig, men ser ut som et dass utvendig, så PM MEG!!!:D:D:D

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

 

Fyy dæven for en front!

Den likte jeg, er egentlig litt lei av jetta front på golf, men det der var helt greit:D

 

Er fortsatt uten golf, men hvis noen har en som er grei motormessig, men ser ut som et dass utvendig, så PM MEG!!!:D:D:D

 

 

jaja, vil ikkje akkurat kalle det der jetta front da menmen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er ikke min, men den er skikkelig RÅ! Selv med RS-fanger og M3-speil!

 

DSC00975.jpg

 

Får ikke helt feelingen av det bildet der, det er så lite og dårlig. Men hvis noen vil ha et større bilde er det her:

 

http://lars.gfxdesigners.com/Diverse/Bilder/Golf.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

 

Du har pm :)

 

Hehe hun er en venninne av meg ! Heit som få ;)

 

Faen var g0dkjent av meg hun der ja! for å si det sånn så har hu rimelig god sjans å! :D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by balrog

Ja, har faktisk vurdert dette. Tenkte jeg skulle montere en intercooler slik den sitter orginalt, og lage et lite luftintak på panseret :rolleyes:. Men hvorfor ta vekk wastegate?

 

Skaff deg en g60 intercooler.

 

Det sies at maskinene tåler det turboen lader - og da er vel wastegate overflødiog ? :cool:

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår