Gå til innhold

Prosjektet mitt

Ranger emnet


cREATURe

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Har hatt mange våte drømmer om hva som kunne vært under panseret. Men foreløpig så er det ingen planer. Må få ferdig det kosmetiske før jeg begynner å tenke på sånne ting. Gleder meg til jeg bytter ut sparkelstøvet på henda med motorolje! :)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusla littegrann i garasjen i det siste. Begynte å ta av bærearmer og staget foran. Satt ganske greit:

067mk1.jpg

 

Men etterhvert kom den på gli, og fikk av hele ruklet. Ikke spesielt pent.

068mk1.jpg

 

Så begynte kampen mot rusta. Pusse, pusse, og så etter noen strøk med Hammerite så syns jeg resultatet ble ganske fint. Før og etter av festene

069mk1.jpg

 

Bærearmene med nye foringer. Like greit å bytte det når man har det fra hverandre.

072mk1.jpg

 

Staget, også med nye foringer. Men mangler én, den ytterste som er festet til bærearmene. De sa den skulle komme forrige uke, men har ikke dukket opp enda.

070mk1.jpg

 

Driver jo fortsatt med denne kanalen også. Tilpassinga begynner å komme seg nå. Må se å få den satt på snart :op

071mk1.jpg

Hvorfor satt du ikke inn polyforinger?Når du først skal ha nye foringer så ville jeg iallefall valgt poly da det koster det samme som orginale om ikke mindre

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor satt du ikke inn polyforinger?Når du først skal ha nye foringer så ville jeg iallefall valgt poly da det koster det samme som orginale om ikke mindre

 

Sier du det? Mener jeg sjekka, men at de var dyrere. Kan ha blingsa litt da ;) Uansett så gjør det ikke noe om jeg får bittelitt mer komfort. Bilen blir vel stiv nok sånn som den er :)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår