Gå til innhold

Prosjektet mitt

Ranger emnet


cREATURe

Anbefalte innlegg

hallu.. sitter her å venter på uppdate jeg:D

 

Oisann.. lenge siden jeg har skrivd noe her nå. Men har ikke skjedd så veldig mye da.

 

Har fått på frontplata igjen. Godt å bli kvitt den gamle fæle bulkete..

 

103mk1.jpg

 

Og blitt ferdig med pussing og polering av felga. Ble noen timers arbeid for å si det sånn. Leverte dem inn idag og fikk på dekka. Det som gjenstår er å lakkere senter svart. Men må legge ut noen bilder av hjula sånn som de er nå :)

 

104mk1.jpg

 

105mk1.jpg

 

106mk1.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, her var det lenge siden det hadde skjedd noe gitt.

 

Skal du ha helsort senter, eller kun der det er "utdypet"? Altså, så det blir sølv ytterst på kantene om du skjønner.

 

Kan ikke si annet enn at kanten på felgene er skikkelig grym:) Blank og fin. Var grei nok dekkstrekk også!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det lenge siden det hadde skjedd noe gitt.

 

Skal du ha helsort senter, eller kun der det er "utdypet"? Altså, så det blir sølv ytterst på kantene om du skjønner.

 

Kan ikke si annet enn at kanten på felgene er skikkelig grym:) Blank og fin. Var grei nok dekkstrekk også!

 

Takk takk. Godt å høre at all pussinga ikke var forgjeves :)

Tror jeg kommer til å gå for helsort (matt svart) senter, siden de fleste har bare i de utdypningene. Blir det ikke bra så er det ganske fort gjort å gå over de kantene med papir etterpå.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen det blei gromt, sånn passelig strekk :) Hadde aldri trodd at kanten kunne bli så fint med bare håndmakt. Tøft at gutta på dekksentret skrøyt av hjula også!

 

Dette har vært sagt så mange ganger før, men den må bli klar til sommer'n! Ikke en sommer til uten einser ragging :D

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå MÅ den blir ferdig. Vi SKAL på bugrun til våren, om jeg så må dra den dit med håndmakt. Men begynner å se lyset i tunnelen. Teknisk er den jo i bra stand nå. Tror ikke det er mer som må byttes der nå. Karosserimessig er det da å bytte bakplate og hjulbua på andre sida + litt smårust pussing og sparkling. Burde klare det på et halvt år.. Hjula ga meg litt inspirasjon og arbeidslyst igjen :)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå MÅ den blir ferdig. Vi SKAL på bugrun til våren, om jeg så må dra den dit med håndmakt. Men begynner å se lyset i tunnelen. Teknisk er den jo i bra stand nå. Tror ikke det er mer som må byttes der nå. Karosserimessig er det da å bytte bakplate og hjulbua på andre sida + litt smårust pussing og sparkling. Burde klare det på et halvt år.. Hjula ga meg litt inspirasjon og arbeidslyst igjen :)

 

har lovet og være med, så bare ta kontakt! Du må få den på bugrun! Lurer på om jeg har noen ferdige biler til våren :wonder:

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAMNAM! :D

Bare måtte :p

mk3on8x13s.jpg

 

 

In other news:

Fikk en liten pakke idag med to kromma dørhåndtak. Er litt slitne i krommen, men får se hva en runde med autosol kan gjøre med det. Har også et fra før som er så si strøkent.

107mk1.jpg

Så har jeg fått bytta brekkvaier, da jeg ikke fikk på trommel'n. Brekket gikk ikke skikkelig tilbake. Men nå funker alt som det skal. Har også satt på nye hjullager i samme slengen.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ser bra ut, felgene dine ble utrolig fete!

 

Takker. Prøvde de på bilen her om dagen, og ble ikke helt feil, syns jeg selv da :)

 

Var en liten tur hos Henning igår og henta noen grom deler. Fikk ikke med meg alt. Golf er jo ikke akkurat no varebil :p Så mesteparten ligger hos fattern, som bor like ved. Fikk blandt annet et beige delskinn interiør fra 75 modell golf :) Fikk ikke tatt bilde av det dessverre pga lite batteri. Hørte også med dashbord. Her er instrumententpanelet, ser såvidt panelene som sitter på siden i baksete i bakgrunnen.

 

109mk1.jpg

 

Også delene jeg har sikla på i lang lang tid. Endelig små lykter, og swallowtail ;)

 

108mk1.jpg

 

Ikke bare bare å bygge om da. Siden han som kutta de ut ikke akkurat har tatt med mer enn akkurat nødvendig. Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det inne i hjørnet der :wonder:

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, smell på noen KnÆsNe felger med kant, så blir det braa :D Har forresten fått 60/40 senking til Vinterbilen nå..Poloen altså:P skal montere det så fort det ikke regner,,,,(som om det skjer :klovn:)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår