Gå til innhold

Prosjektet mitt

Ranger emnet


cREATURe

Anbefalte innlegg

Japp, smell på noen KnÆsNe felger med kant, så blir det braa :D Har forresten fått 60/40 senking til Vinterbilen nå..Poloen altså:P skal montere det så fort det ikke regner,,,,(som om det skjer :klovn:)

 

Polo'n kledde alleycat felga da. Så skikkelig tøft ut der den suste over brua. Senking av vinterbil hørtes upraktisk ut.. det liker vi! :D

 

Har forresten skaffa ATS Classic til Poletta'n (campingvogna) og nå da. Må jo ha like hjul på den og bilen :) Bare 6x13 da, men mer er det ikke plass til. Orginale felga til vogna er 5x12 tror jeg, mulig de var smalere også.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Polo'n kledde alleycat felga da. Så skikkelig tøft ut der den suste over brua. Senking av vinterbil hørtes upraktisk ut.. det liker vi! :D

 

Har forresten skaffa ATS Classic til Poletta'n (campingvogna) og nå da. Må jo ha like hjul på den og bilen :) Bare 6x13 da, men mer er det ikke plass til. Orginale felga til vogna er 5x12 tror jeg, mulig de var smalere også.

hehe! joda, de kledde poloen litt :P men litt stort forløpelig:p demeperene som står på er helt skabb, så må skiftes, og da kan man jo senke den når man først er i gang..kan jo ikke ha en høy bil! det er jo bare teit!:)

hehe..6x13" på campingvogna faktisk:p åssen går inpresset med den da?:P stikker vel ut 2k! gleder meg til å se denne bilen din med alt på:P var knallbra polert på de ATS sakene dine da :D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det fint vær. så da er det bare å komme seg ut og få polo'n ned :) hehe..

6x13 går akkurat innunder glassfiberskjermbuene på vogna. Er kjipt innpress på hjula da, ET 28 så ingen fare at de stikker utenfor. Verre med de andre som har ET 1 og -12 :titties:

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe:P fint ET du,åssen blir det på einseren? får du dem på foran? med tanke på den derre beskyttelsesbraketten for bremsen? :klovn:

 

faen, i dag så gikk poloen såvidt..den er nesten helt graps!!:O humper bortover og siiinnsyk høy tikkelyd. Dette høres bra ut :) eller..ikke :P

 

så kan hende det blir ny vinterbil på meg :fatality:

skal du forresten polere opp de ATS'ene du har til campingen? :D (booring:))

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe:P fint ET du,åssen blir det på einseren? får du dem på foran? med tanke på den derre beskyttelsesbraketten for bremsen? :klovn:

 

faen, i dag så gikk poloen såvidt..den er nesten helt graps!!:O humper bortover og siiinnsyk høy tikkelyd. Dette høres bra ut :) eller..ikke :P

 

så kan hende det blir ny vinterbil på meg :fatality:

skal du forresten polere opp de ATS'ene du har til campingen? :D (booring:))

 

Felga går ikke på foran :( så måtte slipe ned caliperen, og i tillegg ha spacer. Satser på at dem ikke sprekker. Skal seff polere opp de til vogna også, litt mindre å pusse på de da.. heldigvis! Dakar polo'n.. men skal ikke de tikke da? :p

 

fett med like felger på vogna

men om du vill gå opp en tomme.. http://bilforumet.net/showthread.php?t=142618 2x 13x7"

 

Får faktisk ikke på så brede hjul på den! Hehe.. ;)

 

Dette blir rått!!!!

Har du bestemt deg for farge?? Ett minus, Jeg er ikke helt for de dekka. 175 på 8x13?? ikke helt min stil. menmen Dette blir nok bra skal du se...

 

Lykke til videre

 

Takker :) Tja.. farge er ikke enkelt. Har en knapp på en sær grønnfarge fra BMW e21 nå. Men klarer nok å skifte mening 10 ganger til før den faktisk skal i lakkboksen. Var 235/50 dekk på felga når jeg kjøpte de. Det så ihvertfall rart ut på den lille einser'n syns jeg. Men nå er jeg fan av strekk da ;)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Dette blir rått!!!!

Har du bestemt deg for farge?? Ett minus, Jeg er ikke helt for de dekka. 175 på 8x13?? ikke helt min stil. menmen Dette blir nok bra skal du se...

 

Lykke til videre

 

da er du ikke retro-looker nok! :P read manual igjen, og så kom tilbake og skriv det du skreiv :P hvis det skjer, kanskje du endrer mening =0)

 

8x13 " med 55/175 er pro.

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
ja Marius, dårlig med updates her nå;) come on come on

 

Okej.. bedre sent enn aldri :p

 

Har skjedd litt faktisk siden siste update. Har fått byttet bakskjermen på høyre side nå og. Så nå har den freshe hjulbuer bak ihvertfall :spin

111mk1.jpg

114mk1.jpg

116mk1.jpg

 

 

 

Jeg og Henning tok en høggertur og fikk med oss en bakplate med små lykter. Som dere ser så har jeg sandblåst det "lille" som var av rust. Var bare overflate da.. men ser jo litt ille ut :) Tror vi tok den fra en 76 modell, så den er ikke i så ille stand årene tatt i betraktning.

 

110mk1.jpg

 

Så nå driver jeg og prøver å få den på plass da. Begynner å komme seg nå. Litt mer tilpassing bare så tror jeg det blir bra :) Syns bilen ser mye breiere ut med en gang når man har de små lyktene. Og som alle vet, lavt og bredt er fett :yodude:

 

119mk1.jpg

 

Også fant jeg denne smilien.. syns den vogna ligna litt på poletta'n min :p

:camper:

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jepp, da var det på tide å skrive litt her igjen. Har skjedd litt faktisk. Ser ut som om det endelig blir bil igjen ut av denne. Siden sist jeg skrev her har jeg fått på siste kanalen:

120mk1.jpg

 

Bakplata har blitt sveisa på:

121mk1.jpg

 

Dette ble gjort i sommer, men etter det så ble det stående litt stille. Så plutselig hadde vi en lakkerer på middag i jula, og han kikka litt på bilen og ga meg et tilbud på å pusse ferdig bilen og lakkere den. Så da slo jeg til! Så var innom her om dagen og tok litt bilder av hvordan det stod til med den.

 

130mk1.jpg

134mk1.jpg

138mk1.jpg

 

Regner med å få den igjen muligens imorgen :) Er bittelitt spent på hvordan resultatet blir. Spesielt med tanke på at denne tråden startet for snart 4 år siden, så er det litt godt at det nærmer seg kjørbar bil igjen.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh?! ferdig? :P åssen går det med trond og denne rusten i bmw'en hans da?:P blir han ferdig? sku nesten levert bilen til samme person han også :P

 

jaja, blir bra dette! SLeng uT bilder når'u får den igjen!!

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår