Evjen Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by BMW-328 Syns sorte lykter er rånete.. Sort grill kan være tøft på svarte biler .. Men fronten forsvinner mye syns jeg når man ikke har chrome.. Enig med deg, synes det kan være litt stilig med krom inni nyrene også jeg, men vet det er mange som ikke er så enige der. Jeg skal iallefall ha krom inni når jeg får V8-fronten på E34`n. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Evjen Enig med deg, synes det kan være litt stilig med krom inni nyrene også jeg, men vet det er mange som ikke er så enige der. Jeg skal iallefall ha krom inni når jeg får V8-fronten på E34`n. Vi får se, vi får se. Alt er relativt nå, har noen andre detaljer som skal på plass før ny front uansett... x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Støtter deg ang. sorte blinklys til den røde fargen på bilen din...Den er calypso-rot? Uansett, jeg tror disse blinklysene ville gjort seg, seff da med Osram Diadem pærer (blått skinn) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Kjør på.. Blinklys er jo ikke så dyrt det akkurat.. Du kan jo teste å legge sotefilm på blinklysene til å begynne med.. Så ser du hvertfall sånn ca hvordan det blir.. Skill deg litt ut.. Trur sort og rødt blir bra sammens! :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Dr_S: Stemmer. Den er calypsorot. Er akkurat de blinkerne der jeg har kikket på også... Diadem pærer har jeg alt :) Jonte: Vi får se. Skal i alle fall få igang alt det tekniske, har et par småting som mangler. Tenker jeg bestiller disse blinklysene når jeg får den pakken fra USA. De koster latterlige 20$ på ebay... x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Må nok skifte ut hele bærebruer på den bilen, er vist ikke no bærekuler..:rolleyes: 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by gsi-power Må nok skifte ut hele bærebruer på den bilen, er vist ikke no bærekuler..:rolleyes: Hva snakker du om? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Rage jeg venter på en liten pakke fra Fredrikstad. Hva som kommer er hemmelig foreløpig ;) lol Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by BMW-328 Originally posted by Rage jeg venter på en liten pakke fra Fredrikstad. Hva som kommer er hemmelig foreløpig ;) lol Hehe :D Du får komme deg ned å hente pakken ;) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hvor var det du bestillte shortshift i fra? Er det en internett side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 *melde Rage inn i Viking* :D Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ja, som Dr_S hinter til her, så stoppet bilen min på tirsdag. Pang, helt død. Mats`ern på forumet her kom og hjalp meg med å finne feilkilden, og vi kom frem til at bensinpumpa var død. Det var den, steindød. liIlebror kom og fikk tauet meg hjem, tusen takk til dere begge for hjelpen! :) Så ble det det å finne en ny pumpe. Ringte til BMW, de skulle ha 4100 for skifte + ny pumpe. Uaktuelt. Snakket med en bekjent om han kunne hjelpe meg, det gjorde han, så jeg fikk en splitter ny pumpe til en veldig hyggelig pris. Og natt til idag (lørdag) så fikk jeg masse mail og sms om at de ville selge meg pumpe, da til alt annet enn 320i :/ Fikk litt assistanse fra fattern til å skifte pumpa, noe som ikke er nødvendig. Dette klarer man fint alene, er kjempelett. Liten enkel liste over hvordan man gjør det: 1. Av med baksete 2. Skru opp lokk 3. Skru rundt ringen rundt pumpa. 4. Koble fra alle ledninger og slanger 5. Ut med gamle pumpa 6. Inn med nye Og alt baklengs igjen. Her er litt bilder fra skiftet: Ny pumpe: Rengjøring, var seriøst mye dritt nedi det hullet, aner ikke hvorfor? I mellomtiden tar man ut den gamle etc (Glemte å ta bilder..) Gamle pumpa, her skal filteret egentlig være hvitt... Nye satt i: Og ingenting er som dette når bilen ikke har startet pga noe feil: :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Bra det der Andreas, du begynner å bli nevenyttig av deg, snart kan jeg ansette deg som personlig mekaniker, skal få 10kr timen :D AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by gEIRA Bra det der Andreas, du begynner å bli nevenyttig av deg, snart kan jeg ansette deg som personlig mekaniker, skal få 10kr timen :D Haha, ikke sant. Man lærer ingenting før man prøver.. Neste mekking blir shortshiften. (Som jeg har sagt en stund...) Vi får se. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ehm, må baksetene ut på alle coupeer for å skifte bensinfilter? Eller er dette filteret på bensinpumpa ikke et som kan skiftes? Håper jeg slipper det, for å få ut baksetene, må vel seter foran ut også? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg