Prog_Kick Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Hvor kjøpte du dem? Ebay? Hva kom det på med frakt? Hvilken selger eventuelt? takk for svar! Gleder meg til å se dem på din bil, har lik,bare sort, så hadde vært greit med sorte blink i lik style som hovedlyktene ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Prog_Kick Hvor kjøpte du dem? Ebay? Hva kom det på med frakt? Hvilken selger eventuelt? takk for svar! Gleder meg til å se dem på din bil, har lik,bare sort, så hadde vært greit med sorte blink i lik style som hovedlyktene ;) Ebay ja :) De kom på hele 226,- inkl. frakt og forsikring. Selger heter "4caroption", hyggelig kar som svarer på mails og sender raskt. Jepp, blir kult å se hvordan det blir! Prøve å få montert de idag, må bare få låne varmepistol av en eller annen, så øyelokka kommer av hele. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 varmepistol? jeg dro mine av uten. sicaflexn er jo tørka.. så varme den opp..hjelper d no sælrig da? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by BMW-328 varmepistol? jeg dro mine av uten. sicaflexn er jo tørka.. så varme den opp..hjelper d no sælrig da? Aner ikke jeg... Folk sier jeg bør bruke det..? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Med varmepistol får du kanskje av øyelokka hele, men om lykta overlever er en annen sak :rolleyes: *knus* '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 bare rev av jeg..gikk fint.. så knikka bort all sican på lyktene.. kjøp nye hvis de brekker Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Sånn ble det. LITT uvant, men jeg synes det ser bra ut.. Kanskje litt merkelig når hovedlyktene er drit møkkete da men. Smak og behag. Kom gjerne med kommentarer! Her ser man forskjellen på lyktelistene... :eek: x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 kjøpt på spaceworld? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Det der ble skikkelig wierd Rage.. vask hovedlykta og få se et bilde til. Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Tror du må vaske hovedlyktene ja... På bildet der vi ser lyktene på skrått ovenfra ser det helt mislykket ut etter mitt syn, men jeg tror det har med den manglende vasken å gjøre... Sett forfra derimot synes jeg det så veldig bra ut.... Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg synes det ble tøft! MEN, du MÅ få på tåkelys umiddelbart. Det ville jeg iaf satt som pri 1 nå. Kult at du har kjøpt Diadem pærene også :) Jeg tipper dette blir mye bedre med tåkelys, angeleyes og lakkering helt ned:usa: Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Dr_S Jeg synes det ble tøft! MEN, du MÅ få på tåkelys umiddelbart. Det ville jeg iaf satt som pri 1 nå. Kult at du har kjøpt Diadem pærene også :) Jeg tipper dette blir mye bedre med tåkelys, angeleyes og lakkering helt ned:usa: Tror det er et helvette å få lagt opp altmulig, evt dritdyrt. Er ikke så lett for meg med den lusne lærelønna :) Skaffer noen komplett kit til meg? Evt uten lysa, da Dr_S har de som jeg kan rappe av han? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Deilig, som sagt på msn. fete fete fete. deilige små lykter;) Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Det så litt.. rart ut? Kan ha noe som du sier med at lysene ikke er rene, og når du vasker de, kjør på med lakkrens / rubbing i samma slengen, så jo hvor syk forskjell det ble på jettan etter litt rubbing og polering.. 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Kan vel ikke være så vanskelig å finne det hos en høgger? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg