Rage Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Vi får se. Skal prøve å få sjekket litt til neste uke, har nok å drive med i helgen. Dere som whinet om nye bilder, her kommer dem. Har tatt fra en annen vinkel også, så dere ser hvorfor jeg valgte akkurat disse blinkerne ;) Så slutt å whine nå :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 veldig dårlig passform på den på venstresiden der? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by BMW-328 veldig dårlig passform på den på venstresiden der? Nei.. Jeg var litt uheldig der.. Skal fikse det så fort som mulig. Har ikke fått det helt på plass. Men ble det bedre nå? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 very nice rage very nice ;) "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 ikke for å være slem ellerno Rage, men syns de blinkerne der var litt rare.. Klarer ikke helt sette fingeren på hva, men det er noe som ikke stemmer.....alacocaina Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Det ble bare deilig. du må ta deg en tur opp på shell på lørdag så jeg kan få tatt en ordentlig titt:D Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by BMW*Chris ikke for å være slem ellerno Rage, men syns de blinkerne der var litt rare.. Klarer ikke helt sette fingeren på hva, men det er noe som ikke stemmer.....alacocaina Jeg er litt enig, selv om jeg er uenig med deg :) For meg ser det rart ut fordi blinklampen peker i "feil" retning i forhold til hovedlyktene. Alt ser skjevt ut... Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Da vil den jo blinke innover mot grill, og det blir jo feil.. Disse er jo like som alle de andre har i chrome osv, bare at disse er sorte. Skjønner ikke hvorfor alle synes disse er så rare da... :confused: x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 syntes de er funky freeeshe jeg rage. så fuck alle andre! :P "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Fant en 320 med samme farge og blinklys...... Men resten av bilen er jo rene sorgen..... Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Så det var forskjell på øyelokka ja. Trodde jeg hadde røyka eller.no :P Syns dem så litt ulike ut - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by Rage Da vil den jo blinke innover mot grill, og det blir jo feil.. Disse er jo like som alle de andre har i chrome osv, bare at disse er sorte. Skjønner ikke hvorfor alle synes disse er så rare da... :confused: Sikkert bare en vanesak :) La oss få reflektere litt over synet, og la det synke inn... kanskje vi synes det er fantastisk? Akkurat som designet på de nye BMW modellene som kommer i tur og orden.... :) Så lenge du selv synes det er flott, bryr du deg ikke om oss andre... så enkelt er det... Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by bmw-bergen Sikkert bare en vanesak :) La oss få reflektere litt over synet, og la det synke inn... kanskje vi synes det er fantastisk? Akkurat som designet på de nye BMW modellene som kommer i tur og orden.... :) Så lenge du selv synes det er flott, bryr du deg ikke om oss andre... så enkelt er det... Akkurat det jeg gjør. Men jeg er ikke ute etter å få den "Haha, se på de der!" Etter meg når jeg er ute heller. Derfor må jeg spørre likesinnede om hva de synes. Men nok om den saken.. Idag røyk jeg på noe mer fra USA gitt, så nå er Angel Eyes kit på vei til meg. Skal moddes inn i hovedlyktene :) *Gledeseg* x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Originally posted by Dr_S Men resten av bilen er jo rene sorgen..... Oh my, det ser ut som den har et halvt Eiffel-tårn på bakluka. Blinklysa var flotte de Rage, bra du velger å være litt orginal, og ikke bare slenger deg på chrom. 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 tror jeg venter med å uttale meg til jeg har sett de irl. sånn i første runde ser det ut som det er noe "feil" der. men, kan ha med kamera vinkling også. blir nok bra til slutt :D Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg