Kjetl0vB Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Fikk vel bulkene etter at han hadde sakt den var strøken?? og gikk ned i pris når dem kom.. noe som overhode ikke er unormalt.. ?? :rolleyes: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Jonte Hva annet skal jeg klage på? Noe må jo jeg også få lov å henge ut folk for? Når mange begynner å klage på meg, fordi at jeg er litt skeptisk til en bil, og ikke bare leverer fra meg penger å kjører avgårde.. Det hele begynnte med at jeg spurte om lakkeringen var gjort bra og profesjonelt, så man slapp at det plutselig kom masse rust etter et par mnd'er, også spurte jeg om å få en tilstandsrapport, men fikk da til svar at den var eu godkjent, så det var ingen vits! Det ville han ikke ta "bare for at jeg skulle vite hvordan bilen var", for det var en annen som var interessert i den.. Hvor seriøst er det av selger? Nekter man på Naf test så har man som regel noe å skjule.. Etter at jeg får bilder av skader på bilen, så ser jeg jo at denne bilen ikke er så strøken som selger skulle ha det til. Jeg syntes skaden på panseret så ut som rust som kom under lakken, og dette skyldes som regel dårlig grunnarbeid. Og er det dårlig grunnarbeid er det nok det på hele bilen også.. Nå var det en vifte som var årsaken til bulken, så det er sikkert gjort bra grunnarbeid. Selger svarer meg med at jeg må være en av de dummeste på forumet osv.. Som trur han har lakka bilen med de bulkene, og at jeg trur jeg har peil siden jeg spurte om det var rust.. osv osv.. Uten at jeg i det hele å det store har slengt med leppa. Jeg har holdt meg saklig, og spurt om bilen.. Som en normal kjøper gjør... OSV OSV OSV!! Jeg var faktisk ganske interessert i den her bilen, for den så bra strøken ut. Jeg prøvde å få Dude til å gå ned i pris siden han hadde det travelt med å få solgt den. Jeg har ordna finanisiering til bilen, men den er ikke verdt mere enn 65k med anlegget for meg med de skadene.. Dessuten er jeg veldig skeptisk til å kjøpe bil av en slik useriøs selger! Beklager for alt dere mener er unødig posting.. Jeg bare prøver å ikke kjøpe katta i sekken.. Du har for lite å finne på, kjøp deg en bil og bruk tid på den. Useriøs, kan hende han er drittlei deg bare. Ikke alltid man gidder anstrenge seg så fælt da... :rolleyes: Virker ikke som om du er altfor interessert. Hadde du vært det og hadde gitt han et bud som han synes var bra nok, hadde du nok fått den testen du ville. Og når det kommer en fyr og ser på den som muligens skal ha den, hvorfor skal han betale for en test for at du skal kanskje muligens vurdere å kjøpe den. Noe galt med norsken min forressssten? ;) BTW: Danna er ikke god nei, han og Smerud'n... Og får håpe du får solgt bilen snart. Hjelper ikke mye med denne tråden her. KAN FOLK HOLDE SEG TIL TOPIC!!!! :mad: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Veit jeg ikke er helt normal til tider :) Men tråden var ødelagt som den var, så kjedet meg litt..sorry, Kjetil :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Neste gang Jonte starter en tråd, da skal jeg kverrulere på alt han sier fucku JONTE :ssip: Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Tommelen opp for Jonte som tidligere har innsett bitre sannheter om menneskelig grådighet! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Flasher Neste gang Jonte starter en tråd, da skal jeg kverrulere på alt han sier fucku JONTE :ssip: Det skal du bare gjøre.. Om du brenner for en sak, å står for det du kverulerer på.. Sånn som jeg gjorde nå, jeg prøvde å holde meg saklig, men etterhvert rakna det. Jeg spurte på normalt og menneskelig vis, men fikk bare stygge kommentarer.. Ser egentlig ikke hva jeg gjorde galt. En selger må kunne svare på spørsmål uten å begynne å slenge dritt, ellers kommer han ikke langt! Man må være imøtekommende og ydmyk. Det er kjøpers marked! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Jonte Det skal du bare gjøre.. Om du brenner for en sak, å står for det du kverulerer på.. Sånn som jeg gjorde nå, jeg prøvde å holde meg saklig, men etterhvert rakna det. Jeg spurte på normalt og menneskelig vis, men fikk bare stygge kommentarer.. Ser egentlig ikke hva jeg gjorde galt. En selger må kunne svare på spørsmål uten å begynne å slenge dritt, ellers kommer han ikke langt! Man må være imøtekommende og ydmyk. Det er kjøpers marked! Originally posted by Øyvind Ryeng Tommelen opp for Jonte som tidligere har innsett bitre sannheter om menneskelig grådighet! Takk for litt støtte hvertfall :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Nå vil jeg helst ikke terge på meg noen som helst men..angående den Naf testen..jeg har alltid pleid å få han som selger til å ta en Naf test(hvis jeg er veldig interissert i bilen da), jeg har også tilbudt meg å betale halve testen, er testen bra så har jeg kjøpt bilen, mye tryggere med Naf test, eu-godkjenning er ingen garanti for meg, her jeg bor er det ett verksted som lar mange rare biler gå igjennom, f.eks en rammeskjeiv Golf VR6. Når jeg skal selge min neste dyre bil(når jeg får en), skal jeg ta en Naf test på forhånd, tror bilen min hadde blitt litt mere interessant for andre hvis jeg har en Naf test uten de store feil og manglende å skilte med i annonsen! Det er i hvertfall ett stort pluss i mine øyne! :) Håper DUDE får solgt bilen sin og at Jonte finner en han er fornøyd med, lykke til begge to! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Vil få sett over bilen,men tiden begynner å renne ut nå. har en bekjent som skal titte over. men dog. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Fyy fan for en dritt tråd! Jeg vet jonte kan irritere gråstein, det vet jeg flere som skriver... Men denne gangen må jeg si meg litt enig med jonte... Det er nok av de BMW'ene som skal være "strøken", som er er litt smådyre. Derfor er det normalt å være skeptisk. I begynnelsen av denne tråden står det at BMW'n skal strøken, men da jeg fikk se bildene jonte la ut av BMW'n (hvordan fikk du tak i de forresten?), så begynte jeg virkelig å lure. Skal man levere inn dette å få det gjort på verksted, så regner jeg med at man må ut med ca. 10 000... Jeg vil ikke kalle en bil strøken som ser slik ut, uansett hvor uheldig man har vært:( Men finnes det noen 13 år gamle biler som er strøken??? Finnes mange som vil betale 80 000 for en slik bil, men jeg personlig ville ikke betalt så mye... Solgte en BMW 320, 91 mod for 6mnd siden, som hadde gått 200 000km, var helt orginal, ikke helt 100% i lakken, men ellers helt ok med 16" felger. Jeg fikk 63 000, og da var jeg kjempefornøyd:) Lykke til med salget:) Skikkelig fin bil forresten:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Dude: Var du på Maccern på Lørenskog igår? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Rage Dude: Var du på Maccern på Lørenskog igår? Yepp han/vi var der. Så egentlig bilen din oxo når jeg ser signaturen din. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by rlsa Fyy fan for en dritt tråd! Jeg vet jonte kan irritere gråstein, det vet jeg flere som skriver... Men denne gangen må jeg si meg litt enig med jonte... Det er nok av de BMW'ene som skal være "strøken", som er er litt smådyre. Derfor er det normalt å være skeptisk. I begynnelsen av denne tråden står det at BMW'n skal strøken, men da jeg fikk se bildene jonte la ut av BMW'n (hvordan fikk du tak i de forresten?), så begynte jeg virkelig å lure. Skal man levere inn dette å få det gjort på verksted, så regner jeg med at man må ut med ca. 10 000... Jeg vil ikke kalle en bil strøken som ser slik ut, uansett hvor uheldig man har vært:( Men finnes det noen 13 år gamle biler som er strøken??? Finnes mange som vil betale 80 000 for en slik bil, men jeg personlig ville ikke betalt så mye... Solgte en BMW 320, 91 mod for 6mnd siden, som hadde gått 200 000km, var helt orginal, ikke helt 100% i lakken, men ellers helt ok med 16" felger. Jeg fikk 63 000, og da var jeg kjempefornøyd:) Lykke til med salget:) Skikkelig fin bil forresten:) Takker.. håper på å få solgt den snart. Hvis du hadde leste hele tråden så står det FAKTISK at bulkene kom etter at bilen ble satt inn oh har derfor GÅTT NED 10.000kr i pris...... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Rage Dude: Var du på Maccern på Lørenskog igår? Stemmer.. var der ja.. så bilen din... Noen av folkene som j snakka med utpå der nevnte plutselig at det var en bil som var feil parkert der..."bare meg"... hehe =D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Wrææææææl! :P vil kjøpe....hmpf...men du vil jo ikke vise den. doh.. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg