Gå til innhold

Bmw 320i

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D Takker!!

det prøver j å si oxo.. mye kjøre glede og mye komfort for 80k ass!!! bmw har alltid hatt komfort ja!!var en voksen mann som tippa at j skulle ha noe rundt 100k for den.. oxo sa han at 80k var for lite!!!

så det:D :D :D :D :D

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

Okay!! gidder ikke å ta det nå bare for at du skal få vite hvordan det går.. er kansje en annen som skal ha den som den er nå ... gidder ikke å koste på en naf test på den når j vet åssen stand den er i selv.... har hatt den inne på jobben å sett på den... er jo mekaniker selv så...

 

Altså, om du vet hvordan stand den er i, det betrygger meg ikke. Og at du er mekaniker betrygger meg hvertfall ikke. En NAF test taes for å ha en objektiv mening om bilen og kjøp av den.

Og de finner alle mulige feil på NAF om biler, som sikkert du ikke vet noe om.. Derfor er det bra å ta en slik før man kjøper en bil.. Og om eier nekter på NAF test er ikke det et bra tegn :)

 

Uansett, 80k er ikke noe spesielt billig for en 91 mod 320..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må da skjønne at j ikke gidder å ta an naf test bare for at du skal se hvordan den er.. du vil jo ikke ha den alikevel... du skal jo ha bil mellom 50-70k.. å j har aventert min for 80-85.. å da venter j til j får det j skal ha for den.. kune ha tatt en naf test hvis j hadde vist at du var veldig interisert... men det skjønner j jo at du ikke er det...kunne tatt en test j for j vet at det ikke er noe spes galt med den... men gidder ikke å krangle om detta.. lite vist... hehe!!!

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Altså, om du vet hvordan stand den er i, det betrygger meg ikke. Og at du er mekaniker betrygger meg hvertfall ikke. En NAF test taes for å ha en objektiv mening om bilen og kjøp av den.

Og de finner alle mulige feil på NAF om biler, som sikkert du ikke vet noe om.. Derfor er det bra å ta en slik før man kjøper en bil.. Og om eier nekter på NAF test er ikke det et bra tegn :)

 

Uansett, 80k er ikke noe spesielt billig for en 91 mod 320..

 

 

ahahah, unnskyld meg at jeg ler, men at dem finner alle feil på NAF?, en ting skal du ha klart for deg at det er mye som dem ikke finner på NAF, har hatt flere objekter jeg har hatt lyst på inne til NAF sjekk, og der var det flere grove ting som dem ikke oppdaga, så om du tror det er stedet så får du bare leve i den troen.

 

Det er mye dårlige folk som jobber hos NAF, men derimot det er noen knallgode også! (men dem er i sterkt mindretall)

 

Om du mener 80K er dyrt for en strøken bil, så forventer du virkelig mye av selgern ;) (håpe på at er en selger med god råd som bare skal bli kvitt juvelen :p .)

 

 

 

Til selger: Lykke til med bilsalget, du kommer nok fort til å merke savnet, når bilen drar av gårde med ny eier!

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv dårlige erfaringer med naf (avd. haugesund) , men skal jeg komme med min ærlige mening så får han ALDRI selgt en 91 mod 320 for 80k......

send meg heller en pm viss du klare det ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte: hva med å gi faen i å plukke i alle jævla til salgs annonser her på forumet når du egentlig ikke er intressert? Synes du ikke bilen er verdt pengene, er jo ikke en NAF test aktuellt for deg uansett. NAF tester er ofte fint lite verdt uansett, iallefall min erfaring. Ta heller en takst hos et autorisert merkeverksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

du må da skjønne at j ikke gidder å ta an naf test bare for at du skal se hvordan den er.. du vil jo ikke ha den alikevel... du skal jo ha bil mellom 50-70k.. å j har aventert min for 80-85.. å da venter j til j får det j skal ha for den.. kune ha tatt en naf test hvis j hadde vist at du var veldig interisert... men det skjønner j jo at du ikke er det...kunne tatt en test j for j vet at det ikke er noe spes galt med den... men gidder ikke å krangle om detta.. lite vist... hehe!!!

 

Nei, det skjønner jeg ikke. Om bilen er bra, så kan jeg nok strekke meg litt lengere vet du. Men, det vet jeg ikke, annet enn at du sier det.

 

Originally posted by darkblue

ahahah, unnskyld meg at jeg ler, men at dem finner alle feil på NAF?, en ting skal du ha klart for deg at det er mye som dem ikke finner på NAF, har hatt flere objekter jeg har hatt lyst på inne til NAF sjekk, og der var det flere grove ting som dem ikke oppdaga, så om du tror det er stedet så får du bare leve i den troen.

 

Det er mye dårlige folk som jobber hos NAF, men derimot det er noen knallgode også! (men dem er i sterkt mindretall)

 

Om du mener 80K er dyrt for en strøken bil, så forventer du virkelig mye av selgern ;) (håpe på at er en selger med god råd som bare skal bli kvitt juvelen :p .)

 

Til selger: Lykke til med bilsalget, du kommer nok fort til å merke savnet, når bilen drar av gårde med ny eier!

 

NAF her i Narvik er hvertfall veldig bra på sånne feil, så jeg har bra erfaringer med NAF, de har funnet mange feil for meg. Så det virker som om de finner det meste. Men, jeg ser ikke bort ifra at dem er annerledes andre plasser..

 

Hvordan vet du at bilen er strøken? Du kan ikke se på de bildene der om lakken er veldig bra, du kan ikke se om det lurer rust under lakken (den er nylakkert nylig), og du kan ikke se andre feil på bilen. Men, den framstår ganske bra på bilder, det skal jeg innrømme..

 

Originally posted by Bullit

Jonte: hva med å gi faen i å plukke i alle jævla til salgs annonser her på forumet når du egentlig ikke er intressert? Synes du ikke bilen er verdt pengene, er jo ikke en NAF test aktuellt for deg uansett. NAF tester er ofte fint lite verdt uansett, iallefall min erfaring. Ta heller en takst hos et autorisert merkeverksted.

 

Hvordan salgsannonser er det jeg har plukket på? Jeg er interessert i en ny bil, og helst en BMW, denne virker interessant for meg, men jeg vet ikke om den er verdt 80000 før jeg har en NAF test eller annen tilstandsrapport på bilen..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ta deg en tur inne på autodb.no å skjekke ut litt andre bmw`r da vøttø!! rundt 91-92mod... så kan du jo se hvor høyt di ligger i pris.. da er det snakk om at di har styling,ny lakkert, felger senking og sånne ting som j har.. så får du se selv hvor mange biler du finner til langt under 80 der da vøttø!!

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke alle dere tullingene som bare klager å tror dere vet alt slutte å ødlegge tråden min! dere har ikke noe her å gjøre.. start en egen tråd som dere kan klage litt om bilene til hverandre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:confused: :confused: :confused: :confused:

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår