Gå til innhold

Bmw 320i

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Det vet jeg ikke. Jeg får noe penger av foreldrene mine, vet ikke helt hva jeg ender opp med totalt. Du skulle ha 80k i utgangspunktet? Hvorfor selger du forresten? Skal sjekke litt, så kommer jeg tilbake til deg. Du får tenke på hvor langt ned du evt kan gå da vettu ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Bil, ganske interessant.. Må bare oppdrive litt mere cash :)

 

Fortell gjerne litt om bilen..

 

- Om der er noen feil og mangler..

- Hvor er den lakkert, proffesjonelt, hvordan er grunnarbeidet?

- Vært skadet noe?

- Henger alt av styling bra sammen?

- Gådd langt?

- Mange eiere? Alder på eiere? Gammel er du?

- Hvilket senkesett. fjærer og dempere?

- Dimensjoner på felg og dekk?

- Servicehefte? Skiftet olje? Skiftet slitedeler?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal selge den pga: vi på jobben har fått tilbud på drit billig diesel igjennom jobben.. i overkant av 5kr pr.liter.. å da må j jo benytte det!!! ikke noe annen grunn.

bilen er lakkert på jobben pga en liten skade som skjedde da en buss kjøret på fronten min...den eneste feilen j vet om nå er en liten bulk på venstre fram skjem etter at en dust har kjørt borti etter at j var ute å handlet og selfølgelit hadde han ikke gitt noe beskjed om det.. :( bilen har gått 170000 og har hatt to eiere før meg,lengere tilbake i tid vet j ikke.... felgene er 7,5-17..215/45-17... og olje å olje filtet bytter j hvert 7000!!!!!! Bilen må vekk pga at j har kjøpt meg ny bil å venter på å få den!!

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

jeg skal selge den pga: vi på jobben har fått tilbud på drit billig diesel igjennom jobben.. i overkant av 5kr pr.liter.. å da må j jo benytte det!!! ikke noe annen grunn.

bilen er lakkert på jobben pga en liten skade som skjedde da en buss kjøret på fronten min...den eneste feilen j vet om nå er en liten bulk på venstre fram skjem etter at en dust har kjørt borti etter at j var ute å handlet og selfølgelit hadde han ikke gitt noe beskjed om det.. :( bilen har gått 170000 og har hatt to eiere før meg,lengere tilbake i tid vet j ikke.... felgene er 7,5-17..215/45-17... og olje å olje filtet bytter j hvert 7000!!!!!! Bilen må vekk pga at j har kjøpt meg ny bil å venter på å få den!!

 

Hvilken jobb da?

 

Er det bra gjort? Ordentlig gjort?

Det er kjipt å kjøpe seg en helt nylakkert bil, også går månedene også pipler det fram rust..

 

Ellers er bilen ganske interessant.. Villig til å ta den til NAF for en test?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind Ryeng:

det ligger noen bilder inne på http://www.autodb.no/ bil.. søk på bmw 320i 91mod i OPPLAND. der ligger det noen bilder av bilen min....

jonte: jobben har blitt gjort på jobben min.. av han som er lakkerer til dagelig der... å da renerj med at det har blir skikkelig!!!!naf test?? er jo eu-godkjent for ca 5mnd jo!!!

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

jonte: jobben har blitt gjort på jobben min.. av han som er lakkerer til dagelig der... å da renerj med at det har blir skikkelig!!!!naf test?? er jo eu-godkjent for ca 5mnd jo!!!

 

NAF går igjennom mye mere enn hva de gjør på EU godkjenninga. Dessuten er det ikke noe problem å få en bil EU godkjent.

 

Villig til å ta den til NAF for en kjøpstest? Der kan de fortelle hva som er galt med bilen, osv.. Og gi et prisoverslag også! Da er man sikker på hva man kjøper!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay!! gidder ikke å ta det nå bare for at du skal få vite hvordan det går.. er kansje en annen som skal ha den som den er nå ... gidder ikke å koste på en naf test på den når j vet åssen stand den er i selv.... har hatt den inne på jobben å sett på den... er jo mekaniker selv så...

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår