Gå til innhold

Bmw 320i

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by EvenS

Jonte: Er jo ikke så farlig hvilken stand bilen du kjøper er i, du kommer jo til å få et skrujern gjennom panseret når du flytter til Tromsø allikavel:D

Haha! Det har du rett i.. Får ta av panseret når jeg parkerer da!

 

Originally posted by _DuDe|

Jonte: fordi j må bruke tiden å krangle med sånne som DEG... har ikke vært noen å sett på den da vøttø...å selge en bil kreves litt tid å litt skjønner du.. men det er vel kansje ike så lett???

 

Krangle? Unnskyld meg, jeg bare lurer på diverse om bilen din.. Og du sier jo at du er villig til å diskutere pris ved hurtig avgjørelse.. Men, du virker jo ikke så villig til det akkurat..

 

Jeg vet at det tar tid å selge en bil, har gjort det flere ganger selv.. Men, jeg har prøvd å være LITT mere imøtekommende..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert ikke noe problem og få 80000,- for den bilen, men da må du finne en kjøper som ikke har peiling og bare vil ha en litt kul bil....tipper den er importert og hvor mye hadde den gått da....

har mange dårlige erfaringer om det gitt.....

vært borti biler som bare er et par år gamle og da vi har sjekka chassi nr på dem med verkstedbesøk i utlandet så har de fleste gått langt over 100000 mer enn det telleren står på....

kompis kjøpte maken for 1 år siden og ga 75 for den.....gå litt ned i pris så blir den borte med en gang tenker j....

går det ikke en i samme farge på hadeland a? med m3 plast...

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320'en er mye penere, og er ikke norgesmester i ventiltikk.... :rolleyes:

 

Hvis dere er interessert i å kjøpe den så får dere ringe han eller ta det over PM....

Han har sagt han går med på Naf test og sikkert litt ned i pris...

Om dere er interessert.... :rolleyes:

Men langt og reise fra Narvik for en bil, sikkert noen nærmere... ;)

Og kommer det noen å ser på den og pruter litt blir folk sikkert enige om begge deler......

 

Just my 2 cents....

 

Og for å holde meg til topic'en så er bilen fin, jeg ser den hver dag og aldri hørt eieren klage over noe galt med den.

Er som sagt ikke derfor han selger....

De som lakket bilen, driver å lakker busser og diverse andre ting hver dag så ser ikke noe grunn til at de skal gjøre noen dårlig jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J selger den fordi j har fått så bra tilbud på diesel på jobben.. å når man får den for 5,3kr pr liter så kan man jo ikke latt det gå fra seg når man er lærlig og LITE penger.. hehe!!! det er nok kun derfor..skal ha meg igjen bmw diesel bil når j er ferdig som lærling :D

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden minner meg om jeg og jonte, da jeg var intr. i bilen hans. Da var jeg "jonte" og jonte "DuDe", bare at vi tok det over PM... Men nok off topic!

 

Så også på bmw 320 når jeg skulle ha meg bil, i den pris klassen, fikk lån på 75k. Så om den hadde vært tilsalgs når jeg skulle kjøpe, hadde jeg vurdert den _sterkt_. Denne ser serdeles pen ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoTore

Og du klaget når jeg ikke ville betale nypris for de møkkete og uvaskede enderørene dine Jonte... knock Syns da jammen du ble meeer enn grinete nok den gang!

 

Nypris? Snakk om 100kroner eller noe. Da har jeg dem heller selv.. Om jeg går igjennom alle bukselommene mine, så finner jeg nok 100kr. Da slipper jeg å sende enderøra nedover.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Nypris? Snakk om 100kroner eller noe. Da har jeg dem heller selv.. Om jeg går igjennom alle bukselommene mine, så finner jeg nok 100kr. Da slipper jeg å sende enderøra nedover.

 

Det var prinsippet (holdningen) som var temaet, ikke prisen.

 

Back to topic: Den BMW'n ser jo ufornektelig strøken ut! Stilig farge også. Til tross for at jeg etter hvert har blitt en dedikert mb-mann (jada, det står volvotore...), så kunne jeg faktisk kunnet vurdere den der selv!

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvotore: Prisen har litt å si for holdningen vettu.

 

Er nå denne bilen så strøken?

 

Litt hull i setetrekkene.. Og en del skader i lakken.. På en bil som blei nylakkert for 5 mnd'er siden. Og det er ikke så billig å få fikset heller!

 

Er det rust på panseret? Dårlig grunnarbeid? Skummelt ved kjøp av nylakkert bil.. Kommer nok noen flere plasser også etterhvert..

DSC05622.JPG

DSC05623.JPG

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte: tror du er en av di dummeste personene som er inne på bilforumet.. tror du j har lakkert bilen med di bulkene??? å hvor har du fått i fra at det er rust på panseret???? vifta mi gikk i stykker å slo oppe i panseret!!! og den andre bulken kom etter at en har kjørt på meg... dårlig grunn arbeit???? du er ike noe tøff når du skal laqte som om du har peiling vøttø.. for det har du jo ikke!!! det viser du jo tydelig.. å det er j ikke den eneste persjonen på forumet som sier.... hvorfor tror du jeg har gått ned i pris a????? oxo er det ett lite hull i sete trekket.. ikke flere..... er en grund til at jeg plutselig har gått ned 10tusen på prisen da vøttø.. siden det er bulker på den!!!!!!!

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

jonte: tror du er en av di dummeste personene som er inne på bilforumet.. tror du j har lakkert bilen med di bulkene??? å hvor har du fått i fra at det er rust på panseret???? vifta mi gikk i stykker å slo oppe i panseret!!! og den andre bulken kom etter at en har kjørt på meg... dårlig grunn arbeit???? du er ike noe tøff når du skal laqte som om du har peiling vøttø.. for det har du jo ikke!!! det viser du jo tydelig.. å det er j ikke den eneste persjonen på forumet som sier.... hvorfor tror du jeg har gått ned i pris a????? oxo er det ett lite hull i sete trekket.. ikke flere..... er en grund til at jeg plutselig har gått ned 10tusen på prisen da vøttø.. siden det er bulker på den!!!!!!!

 

Takk for den, ingen vits å slenge dritt vet du.

 

Jeg har ikke sagt at du har lakkert bilen med de bulkene. Men, jeg synes det er sprøtt å få så mye skader på en bil på 5 mnd'er. Det gir et lite inntrykk av hvordan man behandler bilen sin..

 

Jeg påpeker ikke at det er rust, jeg spør om det er det. For det kan se slik ut. Og om det er sånn at rusten begynner å komme fram under lakken, så tyder det på dårlig grunnarbeid på lakkeringa. Men, siden det er vifta de som har tatt borti panseret så er det jo en annen sak.

 

Jeg vurderte bilen din seriøst til 70.000kr, men med de skadene det er på den nå, så gir jeg ikke mere enn 50.000kr for den.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal skepsis er sunt, på den måten ender en ikke opp med et vrak (slik som jeg gjorde :rolleyes:). Det er av ytterste viktighet å vite nøyaktig hvordan bilen har vært brukt og behandlet. En må også gjerne spørre andre folk som kjenner til bilen (etter at jeg kjøpte Audien fikk jeg høre at den blant annet ble brukt flittig til å sladde på tørr asfalt med diffsperre etc. etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår