Gå til innhold

Bmw 320i

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by skiern

Hmm.... Hvor ligger Brandbu? Hvor langt har den gått? (Mulig du har nevnt dette tidligere, men gadd ikke lese alle postene...) Har du noen bilder av motorrommet?

 

70k du har tenkt deg for den?

Blei mye spørsmål her gitt...;)

 

Ca en times kjøring nord for Oslo.

 

Alt det andre står det nok om før i tråden. Jeg gidder heller ikke lete for deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Yepp han/vi var der.

Så egentlig bilen din oxo når jeg ser signaturen din. :)

Originally posted by _DuDe|

 

Stemmer.. var der ja.. så bilen din...

 

Noen av folkene som j snakka med utpå der nevnte plutselig at det var en bil som var feil parkert der..."bare meg"... hehe =D

 

Hehe. Okey.. Synes det var noe kjent med den etter bildene jeg har sett her. Og den fargen er ikke den man ser hver dag. Skulle vel kanskje kommet bort å sagt hei, men var litt småstressa der og da. Dere får si hei hvis dere tilfeldigvis skulle se bilen min et eller annet sted i nærområdet her da!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vel egentlig solgt/byttet bort bilen min.. mot en 93mod golf 3 gtd spesial som har gått 153000.. med en god del utstyr.. mye/alt elektrisk og stor stereo og div.. felger og godkjent senking og div.. bilder kommer jeg med når j eventuelt får bilen :D

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

Da har jeg vel egentlig solgt/byttet bort bilen min.. mot en 93mod golf 3 gtd spesial som har gått 153000.. med en god del utstyr.. mye/alt elektrisk og stor stereo og div.. felger og godkjent senking og div.. bilder kommer jeg med når j eventuelt får bilen :D

 

Blir bra det. :)

Den du har snakket om?

 

BTW: Registrer deg på VAG forumet nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

jepp..=) den j har snakket om ja.. blir bra det tror jeg. ihvertfall etterhvert :D

 

hvor gjør jeg det da?

 

:)

 

http://forum.vwaudi-club.no/register.php?s=&action=signup

 

Eller gå inn på hjemmesida og videre til forum derifra. Vet ikke om den linken funker for deg ettersom jeg er registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår