Gå til innhold

Bmw 320i

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

 

Hvem er det jeg plager? Fortell meg det gjerne.. For jeg lurer!

 

Hvor mange biler har ikke du vært veldi interesert i her og mast om alt mulig rart og kverulert i evigheter om.. over 3000 av postene dine er vel kverulering.

Hvis noen vil ta oppgaven kan de begynne og bla bakover i arkivet her og telle hvor mange du har plaget

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du plager alle Jonte...

Har tror liksom at jeg skal selge bilen til han med stor stereo for 65tusen.. å da må jeg fikse opp bulkene.. han er jo faen meg tykk i huet.. slutt å skriv noe inne på denne tråden jonte... du er en lande plage for alle inne på forumet.. uansett hvem j snakkes med inne på forumet eller utenom så sier alle atg du er en plage og tror du kan alt..... behøver ikke å lakke hele panseret med rød farge da vøttø.. men du har vel ikke hørt om flekk-lakkering du.. eller sorry.. du kan jo alt så det vet du jo sikkert.....*LoL*

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

 

Hvor mange biler har ikke du vært veldi interesert i her og mast om alt mulig rart og kverulert i evigheter om.. over 3000 av postene dine er vel kverulering.

Hvis noen vil ta oppgaven kan de begynne og bla bakover i arkivet her og telle hvor mange du har plaget

 

Jeg kan ikke huske at jeg har vært veldig interessert i så mange biler akkurat, og siden du ikke klarer å komme med noen konkrete tilfeller, så tar jeg det du sier med en klype salt.

 

Jeg er på dette forumet for å lære, og for å få info om diverse. For å lære bort det jeg kan, og for å informere folk om diverse. Om folk føler seg plaget, så får dem bare gjøre det, jeg forstår ikke at de gidder å bry seg, og jeg forstår ikke hvorfor du gidder å bry deg. Bruk tida di på noe annet..

 

Originally posted by _DuDe|

Du plager alle Jonte...

Har tror liksom at jeg skal selge bilen til han med stor stereo for 65tusen.. å da må jeg fikse opp bulkene.. han er jo faen meg tykk i huet.. slutt å skriv noe inne på denne tråden jonte... du er en lande plage for alle inne på forumet.. uansett hvem j snakkes med inne på forumet eller utenom så sier alle atg du er en plage og tror du kan alt..... behøver ikke å lakke hele panseret med rød farge da vøttø.. men du har vel ikke hørt om flekk-lakkering du.. eller sorry.. du kan jo alt så det vet du jo sikkert.....*LoL*

 

 

Jeg har bydd deg 65000kr for bilen din med stereo, med skadene, om det virkelig haster for deg å få solgt den, så har du mitt bud.. Ellers virker det som om du blir sittende med den bilen din.. Er jo ingen som vil ha den til den prisen du har annonsert den til..

Og det går ant å flekklakkere ja, men det blir vel ikke akkurat

vakkert mitt på en så synlig flate som panseret..

 

Du har sikkert snakket med alle her på forumet og resten av Norge, la meg være en plage.. Og jeg kan ikke alt, men jeg vet da litt, og jeg er ivrig på å lære mere..

 

Lykke til med salget! Du trenger det med den innstillingen din!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bydde meg 65 med stereo og da hvis j fikset bulkene...... leste akuratt mailen... men samma det.... flekk lakkering går ut på at man bare pusser ned der bulken er og legger på rød farge og klarlakk... så slipper man å lakkere hele panseret med rød farge.. er det som er dyrt vøttø.....

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

du bydde meg 65 med stereo og da hvis j fikset bulkene...... leste akuratt mailen... men samma det.... flekk lakkering går ut på at man bare pusser ned der bulken er og legger på rød farge og klarlakk... så slipper man å lakkere hele panseret med rød farge.. er det som er dyrt vøttø.....

 

Jeg er klar over det, men det blir jo forskjeller i lakken.. Så det ser jo ikke akkurat bra ut!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jonte, du kan ikke her å klage på høye priser. Husker da du skulle selge den jallamekk bmw`en din. Var en 86modell som du skulle ha 60tusen for, den var jo heller ikke strøken og betydlig eldre.

 

Så ikke kast stein i glasshus nå

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Du jonte, du kan ikke her å klage på høye priser. Husker da du skulle selge den jallamekk bmw`en din. Var en 86modell som du skulle ha 60tusen for, den var jo heller ikke strøken og betydlig eldre.

 

Så ikke kast stein i glasshus nå

 

Jallamekk?

 

Hva i faen vet du om det? Bilen var i særdeles bra stand, og strøken i lakk og alt..

 

Jeg annonserte den først til 60k, for å se om jeg fikk det.. Til slutt solgte jeg den for 43000kr ikke EU ok og med noen mangler. Jeg måtte ned i pris, og jeg gikk ned i pris.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i allefall inntrykk av dette. Deler fra div BMW`er, sprekkete skinn, noen småbulker, ikke lakkert motorrom i samme farge. Sølvteip over ene radiator slangen kunne sikkert funnet mer, men nå har jeg bare titta på bilder av bilen

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjenta meg selv med dette: Det er ALDRI feil å være særdeles kritisk ved bilkjøp! Ved de aller, aller fleste tilfellene skal nåværende eier klemme mest mulig penger ut av bilen, og beste måten å gjøre det på er å lyve så det renner. Ta det fra meg som sitter med en verdiløs bil som ble kjøpt for alt for mye penger.

 

_DuDe|: IKKE ta dette opp personlig, det er langtfra sånn ment, her snakker jeg helt generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Hvem er det jeg plager? Fortell meg det gjerne.. For jeg lurer!

 

Alle som leser her inne (og andre bilrelaterte forum også)... Ihvertfall vi som sjekker "wiew new posts" Du har litt av en dobbeltmoral må jeg si:ssip: Har du selvinnsikt?

Har du sett på counteren din hvor mange poster du har skrevet??

 

 

Kanskje noen vil lage en tråd eller en poll, om hvor mange du plager:rolleyes: Du sa jo selv at du lurer på det:o

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si?

- At dere gidder å henge dere opp i hvor mange poster jeg skriver, hva jeg skriver, osv... Synes jeg er verre enn at jeg eventuelt har så lite å ta meg til at jeg må kverulere, poste piss, og være postwhore!

 

Men men..

 

Jeg er glad i dere alle.. :D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hva skal man si?

- At dere gidder å henge dere opp i hvor mange poster jeg skriver, hva jeg skriver, osv... Synes jeg er verre enn at jeg eventuelt har så lite å ta meg til at jeg må kverulere, poste piss, og være postwhore!

 

Men men..

 

Jeg er glad i dere alle.. :D

 

Du er sikkert en kjekk kar in real life..

Men her på forumet er du stort sett en plage:D

 

Gla i deg å;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår