Gå til innhold

Bmw 320i

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

Originally posted by Øyvind Ryeng

Normal skepsis er sunt, på den måten ender en ikke opp med et vrak (slik som jeg gjorde :rolleyes:). Det er av ytterste viktighet å vite nøyaktig hvordan bilen har vært brukt og behandlet. En må også gjerne spørre andre folk som kjenner til bilen (etter at jeg kjøpte Audien fikk jeg høre at den blant annet ble brukt flittig til å sladde på tørr asfalt med diffsperre etc. etc.).

 

Akkurat. Har brent meg på det jeg også.. Men, har klart å komme meg ut av situasjonene på greit vis. Men, det er noe drit å se at du kjøpt noe som ikke er verdt det du gav for den osv..

Derfor er jeg skeptisk.. Og tenker alltid det værste. Gidder ikke gå på en smell!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tips til _Dudel:

Lag en ny tråd, og slett denne. Her var det bare klagende drittunger. Mange salgstråder som blir ødelagt av slik drit :(

Lag eventuellt en tråd der man ikke kan svare, kun sende pm.

I denne tråden kommer alt fra annklagelser, påstander og usaklige sammenlikninger, til andre argumenter som ikke skulle vært her.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Volvotore: Prisen har litt å si for holdningen vettu.

 

Er nå denne bilen så strøken?

 

Litt hull i setetrekkene.. Og en del skader i lakken.. På en bil som blei nylakkert for 5 mnd'er siden. Og det er ikke så billig å få fikset heller!

 

Er det rust på panseret? Dårlig grunnarbeid? Skummelt ved kjøp av nylakkert bil.. Kommer nok noen flere plasser også etterhvert..

DSC05622.JPG

DSC05623.JPG

 

 

 

forventa du en HELT DØNN strøken 1991 modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en averterer en bil som strøken, ville ikke jeg heller forventet meg et bulket panser og skjerm. Bruke strøken på slikt, er misbruk. Parkeringsbulker og småriper må en jo nesten regne med på en bil av eldre årgang.

Edit: Men etter det jeg har forstått har vel selger her opplyst om tilstanden av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da j aventerte bilen var den 100% strøken den.. å helt uten forvarsel så røyk vifta mi og fløy oppi panseret.... å da gidder jeg ikke å slette tråden å lager en ny en bare pga det!!! og den andre bulken var en som har kjørt på meg.... da forteller jeg heller det til folk at den er bulkete når j får mail av di... er en grund for at j har gått ned 10000kr på bilen da.. det er pga bulkene..:(

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

Har lyst til å lage en ny tråd som j kan blokkere visse persjoner til å komme inn på.. sånne som jonte som bare klager og later som han har peiling,mens alle bare sitter å leser hva han skriver for noe dumt å ler....

 

Jeg klager vel ikke bare. Jeg er bare veldig kritisk til biler jeg skal kjøpe. Det lønner seg alltid. Og hva er det jeg later som jeg har peiling på? Er det dette med rust? Jeg syntes det på panseret kunne se ut som rust, og om det hadde vært rustbobler i lakken, så hadde det vært pga dårlig grunnarbeid ved lakkering. Sånn er det bare.

 

Hva skal folk le av? Heller deg med dine utrolig dårlige Norsk og Salgs kunnskaper!

 

Originally posted by Integrale

forventa du en HELT DØNN strøken 1991 modell?

 

Når han sier den er strøken så forventer jeg ikke at det er masse skader i lakken på den, og hvertfall ikke siden den er nylakkert for 5 måneder siden av profesjonelle folk!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

da j aventerte bilen var den 100% strøken den.. å helt uten forvarsel så røyk vifta mi og fløy oppi panseret.... å da gidder jeg ikke å slette tråden å lager en ny en bare pga det!!! og den andre bulken var en som har kjørt på meg.... da forteller jeg heller det til folk at den er bulkete når j får mail av di... er en grund for at j har gått ned 10000kr på bilen da.. det er pga bulkene..:(

Ahh, skjønner. Da har du jo ditt på det tørre. Uansett, lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse skader i lakken du.. du har ikke sett bilen så du skal ikke si noe... det er den lille skaden på panseret og den på skjermen.. og du sier j har dårlig norsk?? j får ihvertfall ikke 2 skader til å bli masse skader......*j må bare le jeg assa*

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

masse skader i lakken du.. du har ikke sett bilen så du skal ikke si noe... det er den lille skaden på panseret og den på skjermen.. og du sier j har dårlig norsk?? j får ihvertfall ikke 2 skader til å bli masse skader......*j må bare le jeg assa*

 

Uansett hvor liten skaden i panseret er, så må hele den store flata lakkeres, det blir dyrt, og med rød lakk er der muligheter for fargeforskjell..

 

Ja, du har dårlig norsk..

 

Du får ha lykke til videre angående salg av bilen. Jeg har gitt deg mitt bud.. Men, trur nok det blir noe annet på meg.. Feil #1 er å kjøpe bil av en useriøs selger!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Med en så frekk tone til folk som er litt kritiske og spør litt.. Og med så lite info om bilen han skal selge... Feilaktig info og lignende. Så er dette bra useriøst..

 

Er vel kun deg han er frekk mot, og det skjønner jeg veldi godt for du plager jo livskiten av alle som skal selge bil her:rolleyes: Synes Btw at 80000 slettes ikke er gale for den bilen.. Tilsvarende biler her omkring har gått for over 100k.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

 

Er vel kun deg han er frekk mot, og det skjønner jeg veldi godt for du plager jo livskiten av alle som skal selge bil her:rolleyes: Synes Btw at 80000 slettes ikke er gale for den bilen.. Tilsvarende biler her omkring har gått for over 100k.

 

Hvem er det jeg plager? Fortell meg det gjerne.. For jeg lurer!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår