Gå til innhold

Super parkering

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Geniale bilder! Men fakta er: parkeringslommene i Norge er alt for trange. Staten tror visst alle kjører Nissan Micra / Renault Clio / Subaru Justy / Suzuki Swift / Renault 5 / VW Golf / VW Lupo / VW Polo etc. etc. etc. De har det greit i USA, der er lommene liksom dimensjonert for å huse et fullsize Caddilac-flak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Geniale bilder! Men fakta er: parkeringslommene i Norge er alt for trange. Staten tror visst alle kjører Nissan Micra / Renault Clio / Subaru Justy / Suzuki Swift / Renault 5 / VW Golf / VW Lupo / VW Polo etc. etc. etc. De har det greit i USA, der er lommene liksom dimensjonert for å huse et fullsize Caddilac-flak.

 

Takk, takk, utrolig hvor nyttig kameramobil plutselig har blitt...

 

Det var en tung pris å betale for de bildene, måtte bære både ØL og Brus over heeeeele plassen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bil, men kommer nok til å parkere på 1 plass i fremtiden. Til dere som skal hamre skrujern gjennom panseret og bruke balltre på bilen: hvorfor ødelegge andres eiendom? De har vel ikke ødelagt deres? Om man hamrer hull i feil persons bil kan det få store konsekvenser. Men for all del, deres valg.

 

Var inni parkeringshuset på Vårmønstringen her i Bergen i fjor(?). Der var det en i BMW som kjørte bak en Supra for å parkere. Supraen parkerte, og da BMWen skulle parkere til venstre for den laget fangeren bulk i døren da han ikke svingte tilstrekkelig. Må ha vært passe irriterende for fyren med Supraen (det var den nye modellen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 70c

Var inni parkeringshuset på Vårmønstringen her i Bergen i fjor(?). Der var det en i BMW som kjørte bak en Supra for å parkere. Supraen parkerte, og da BMWen skulle parkere til venstre for den laget fangeren bulk i døren da han ikke svingte tilstrekkelig. Må ha vært passe irriterende for fyren med Supraen (det var den nye modellen).

....mens du bare sto og så på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Parkerer normalt svært ofte, men av en eller annen merkelig grunn har jeg ingen bulker i dørene.

 

Har du sett etter?;)

 

Har du en bil som er fin i lakken, fungerer den som en magnet på parkeringsbulker og fugleskitt :mad:

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg parkerer for det meste aldri på parkeringsplassen, fant eg ut etter at eg leste denne tråden.. bilen min står som oftest aleine et stykke fra de offisielle plassene, mest pga de e trange og som oftest overfylte.. står gjerne langs et fortau eller ved siden av noen biler som står utenfor oppmerkede plasser.høres kanskje ikkje så bra ut, men hadde du sett det ville du nok forstått at det går fint (selv om det ikkje ville gått om alle gjor det).. parkerer likevel ikkje som en tulling, og har aldri fått klager fra noen på det.. dette gjelder då spesielt kjøpesenteret her eg bor.. andre steder parkerer eg gjerne litt unna andre biler, bare sånn eg e.. selv om min forrige bil hadde en del riper fra før, og min "nye" har noen streker etter en tulling med henger som tok en hit'n'run før eg kjøpte den..

 

og, hehe, når eg kjøpte siste bilen på torsdag, tok hun som solgte den og åpnet døren så den gikk i bilen ved siden av på parkeringsplassen der bilen sto :P artig.. men då var det faktisk en sånn refleksbeskyttelsesak på, så det gikk vel fint..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Geniale bilder! Men fakta er: parkeringslommene i Norge er alt for trange. Staten tror visst alle kjører Nissan Micra / Renault Clio / Subaru Justy / Suzuki Swift / Renault 5 / VW Golf / VW Lupo / VW Polo etc. etc. etc. De har det greit i USA, der er lommene liksom dimensjonert for å huse et fullsize Caddilac-flak.

 

 

På en del parkeringsplasser i USA så kan man jo lukke opp dørene helt uten å komme i nærheten av bilen som står ved siden av.

Slik skulle det vært i Norge også...

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår