Gå til innhold

Super parkering

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gutta har faktisk forstått! :)

 

Dere som er så uenige. Har dere eid en bil dere har brukt masse tid og penger på? Slitt for å få råd til? Slitt for å få den som du ønsker den?

 

Da kanskje forstår dere hvorfor folk er litt ekstra forsiktige, det er kjedelig å måtte dra å få opprettet og opplakkert en dør pga at andre ikke viser hensyn.. Attpåtil får du fargeforskjell og alt er bare dritt!

 

Om man kjører en bil som man egentlig gir faen i.. Så forstår jeg det godt.. Men, jeg forstår meg selv og andre som har brukt mye tid og penger på sine biler, VELDIG GODT!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! :D

 

Bruker vanligvis å se an bilene jeg parkerer ved siden av jeg.

 

Står det en bulkete gammel toyota der holder jeg meg unna.

Står det en stasjonsvogn der med tre barneseter holder jeg meg unna.

Står det en Sierra Cosworth der så holder jeg meg unna.

Ligger det en pensonisthatt i hattehylla så kjører jeg videre.

Ser jeg at sjåføren er av det tiltrekkende kjønn (jente) så får hu stå aleine.

 

Parkerer helst ved siden av rimelig nye biler eller biler jeg ser er godt tatt vare på, sjansene er store for at disse sjåførene også vil unngå bulker.

 

(Les med litt humor) ;)

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skolen min er det ALDRI plass til å parkere. Det er fullt av folk som kjører bilen sin ned dit å parkerer for så å ta båten over til byen. Og disse kan i tillegg IKKE parkere. Så når jeg kommer på skolen til 0945 som jeg gjør 3 ganger i uka ;) Så er det så å si umulig å få parkert og jeg bruker da lang tid på å finne plass. Det er ikke bare en gang at jeg har kommi for seint til timen pga at jeg har måtte leita etter plass å stå på. Så noen ganger har jeg vært nødt til å stå ved siden av parkeringa på gresset ved siden av for å få satt fra meg bilen. Da har jeg blitt ropt opp på høyttaleren for å flytte bilen min. Pga disse mongo apene som skal parkere på SKOLEN sin p-plass siden det er gratis å stå der. Vi burde nesten begynne med at alle elevene og ansatte ved skolen får et parkerings bevis sånn som vi har på jobben min. Da hadde vi fått stå i fred hvertfall. Fersker jeg en av disse horene som tar båten over til byen å parkerer skeivt skal vedkommende få en dårlig start på dagen hvertfall. Devil

 

Det som er dritt er at det er så å si ikke p-vakter her jeg bor så disse tullingene får stå i fred uten å bli taua :mad:

 

Burde vært flere av de her ute. Ser jo i oslo, hadde det ikke vært for p-vaktene så hadde det vært UMULIG å få parkert der.

 

Jeg vet litt om åssen tilstandene er der til tider da morra mi og stefaren min jobber som p-vakter. Beste eksemplet var en pakistansk bruktbilselger som lina opp alle bilene sine på fortauet utafor butikken. Han mente det var rasisme at han fikk bot for det

;)

 

Da var ikke muttern nådig akkuratt.... Han flytta bilene sine fortere enn faen.... :D

 

For å si det sånn: Du ser ikke meg parkere som en kjerring... Tror jeg skal begynne å ha penn og papir liggende i bilen så neste gang jeg ser noen parkere som en hore så skal jeg legge en lapp i frontruta med "ros" for parkeringa dems ;)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

En kamerat parkerte en gang i Kongsberg, på sånn avgiftsparkering uten å betale. Det var dobbelparkering på handicap-plass, og han sto der en hel dag uten å få bot:) (nei, han var ikke handicapet heller)

 

mvh oddi

 

Når han parkerte som en lobotomi-pasient tok dem han vel for å være en?

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zettie

 

Når han parkerte som en lobotomi-pasient tok dem han vel for å være en?

 

Bare så jeg ikke blir skutt her så er jeg enig i det faktum at enkelte dobbeltparkerer "med rett" og forstår grunnene, men handicap-plassene er hellige, uansett hvor rå/feit/nylakkert bil du enn måtte ha :)

At noen irriterer seg over dette forstår jeg også, man dobbeltparkerer ikke "sliteren"/"arbeidsbilen" sin bare for å unngå parkeringsbulker...

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår