Gå til innhold

Ascona b prosjekt

Ranger emnet


ElCamino

Anbefalte innlegg

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ElCamino

hmmm...

Liten problemstilling her. Koniene framme funker fint, det er bake jeg må bytte til korte koni. Demperene mine er faktisk justerbare også(stivhet).

Hos blitzpower selger de nye dempere http://www.blitzpower.no/pro-kon.shtml

Det er vel pr par prisen står oppgitt i (uhhmmwhat?)

Var interessant de tilbude ditt smule, men skjørtet er ikke strøkent.

Har forresten sideskjørt og frontfanger samt grill med doble lykter :) De skal jeg ikke sette på igjen. Kanskje selle?:)

 

Er det 400 lyktene?? Sett dei på og ta vekk ramma og grillen og få tak i gitter som du leger på hele fronten.. Hadde det på en eg ha! va litt tøft d:cool:

Born too cruise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stili styling?;)

 

 

126639412.jpg

Under all denne grunningen og sparkelen måtte jeg sveise litt. Under og ved skøyten som er der har det en tendens til å ruste litt. Kan vere litt vankslig å oppdage uten og gå bærserk med skrujern.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

Stili styling?;)

 

 

126639412.jpg

Under all denne grunningen og sparkelen måtte jeg sveise litt. Under og ved skøyten som er der har det en tendens til å ruste litt. Kan vere litt vankslig å oppdage uten og gå bærserk med skrujern.

 

Personleg likte eg ikkje stylingen, men kvar sin smak;)

Born too cruise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidligere%20(7).JPG

 

Dette var før jeg begynte med bilen min, denne bilen er kjøpt i stavanger og godkjent taksenka ca 5cm

 

Jeg skal sette på supra understell og har kjøpt meg en 2,5 skyline motor nå som jeg skal sette i den.

 

 

Men digger proskjektet ditt,

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen flere bilder av vraket mitt som har planer om og bli norges råeste ascona da, jeg må da få drømme da i det minste. eller hva?

 

Min nye forstiling fra supra

 

7.jpg

 

blir skikelige fjærtårn også nå, lurer på hva biltilsynet sier om dette he he he

 

IMG_0015.jpg

 

Blir jo bri nokk da men, er jo bare 17" felger dette da, vurderer faktisk 19" men vi for se når den er ferdig.

 

IMG_0004.jpg

 

Og før noen sier noe på de skabbete fram skjerma så har jeg alerede kjøpt nye, har også kjøpt kanaler og lykte holdere, må jo kjøpe det man kan få tak i nytt da,

 

PS bilde av motoren min(alså en lik en i alle fall)

 

 

 

skyline%20r33%20motor.jpg

 

Nå hva synes dere

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totta.. Eg digger ascona:D Du har et vannvittig stort prosjekt på gang;) men om du får ihop dette blir det alvorlig rått.. motoren din er klar for langt over 1000hk:dude: so med mykje trim og tilpassninger blir dette vilt... Bedre en lotus mantaen til valdres gutta p.g.a. mykje meir spesielt, men blir selvsagt heftig når dei får fyrt igang lotus mantaen da:rolleyes:

Born too cruise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil motoren kjøpte jeg hos .trs-autoteknikk.no

Kjempe bra kunde behandling osv, prata med mye folk men kun han som kunne levere til meg på kort tid, fikk den i løpet av en uke, og nå snakker vi om påske uka,

 

Den matan som blir bygd i valdres med lotus motor blir nokk værst den også, kjenner han som eier den, han er jo en meget seriøs bilbygger da og han har jo med seg riktige folk også da,

 

rb25det skyline motoren er hvis max god for 950hk, t5rur nok lotusen er god for det samme om ikke mere, vi kommer jo til og ha det samme problemet begge to da for vi skal jo ha hestene ned i baken da, men trur han skal bruke stiv aksel og 4 link systemet mens jeg bruker bakstilingen fra supran

 

Sånn du ser så blir det vell litt jobb he he he

 

Men synes nå at de fleste biler er kule på sin måte jeg , synes det viktigste er at folk bygger bilene etter hva de selv mener.

og hva de synes selv er tøft,

 

Håper jo selfølgelig at folk vil dele min mening på min bil da he he he6.jpg

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. X

 

Personleg likte eg ikkje stylingen, men kvar sin smak;)

 

Sikkert derfor jeg byttet ut lexmaul stylingen med 400... ;)

 

Smule du skal få kjøpe/bytte Koni bakdemperene og hekkskjørtet, men fram demperene ser jeg ingen vits i å bytte da jeg må ha dem uansett. Er det andre som har lyst på så er det bare å by.

 

Noen som er gira på en simons-potte? eller et hengerfeste?

Til opelen sin da.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår