Gå til innhold

Mr. X

Bruker
  • Innholdsteller

    43
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mr. X

  • Bursdag 03/20/1980

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    200sx s14
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    95
  • Yrke eller sivil status
    Alot mulig mann
  • Motor (eks 1.6)
    2.0 16v tu
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    18" felger, senket, erbuni front, scoop, dekor, blitz dump, apexi filter, walbro pumpe ++ and more too come;)

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Stranda

Mr. X's Achievements

  1. sorry.. såg ikkje det.. eg tenkte på delkasko... men det er jo en så gammel bil att det er nok med ansvar.. kva for erfaringer har dåkker med forsikring på ascona b/manta??
  2. men tcr: ka slags forhjulstilling brukte du?? var d 1600?
  3. Men fra ka slags sierra er bakbremsene der montert og vilken modell?? og var calipterfestene der "plugg and play"??
  4. Eg har motorfestene du trenger... til xe og let motor..
  5. Du kan jo ta en tur innom http://www.calibra.no er vel muligens noken som har der, ellers sjekke ut billisten, motorbørsen, osv... kan jo ringe protrim i valdres.. dem skruer jo mykje opel og har vel endel deler liggandes.. mulig dei har... ? cooler bør du gå opp ett par hakk i og med at orginale calibra turboen er for lite dimensjonert.... kunne gått for 4x4 cossie eller saab 900 turbo sine coolera.. dei skal funke greit opp til ca 350hk og da har en jo litt og gå på.. dyser tar du fra c 20let eller kjøper dyser som er tiltenkt denne motoren! orginale xe hjernen din funker fint til denne oppgraderingen so den sleppe du og bytte :)
  6. Heisann! Eg har motorfester til c 20 xe, let og opelmotorer med ne blokk.. Tar kr 700 inkl. frakt Festene har strøken passform og er laserskørne og profft byggd.. Tåler ekstreme påkjenninger med hk og nm.. Er bygd med sterkt 8 mm stål og er KRAFTIGE.. disse knekker du ikkje om du ikkje bruker vinkelsliper etc... ring eller sms på 92415127 for info eller bestilling
  7. får ca rundt 250hk med let turbo og grenrør, cooler, åpent luftfilter og en ok eksos, av en xe.. men skal du noke over d so koster d nokre kroner, men er jo like greit og " modde " xe`n litt om en ikkje er ute etter c 20 let med eds...
  8. skal ha for motoren osv da??.. Er jo ganske enkelt og bygge om en xe.. berre og få tak i en let turbo med grenrør, intercooler, let dyser ( eller noke rundt samme størrelse ) og bygge eksos... er bremset 236hk med xe og ettermontert turbo med o,6 bar trykk med kkk 16 ( orginal calibra turbo )
  9. trur at folk vil like den eg og ja.. den er ikkje alt for verst da... skulle bare hatt styling og litt andre modifiseringar:rolleyes: :rolleyes:
  10. Mr. X

    2.0 turbo

    Var vanlige lexmaul skjørter.. Nei, broren til en kompis som driver med billakkering som lakket den, so det var skikkelig gjort.. men var lakka i 96! 2,0 l med borret blokk til 2,3 med mahle stempel, balansert veiv, smidde råder og portet og planet topp ++++++ husket ikkje alt.. begynner og bli ei stund siden.. Skaff deg cossie motor og "freshe" na opp til ca 400 hk Da har du leiketøy... Skal sikkert begynne og snekkre på en gammel opel snart igjen:op Trudde eg hadde vokset ifra gammle opel, men gode minner er vond og vende:D
  11. Mr. X

    2.0 turbo

    ALT i bremser var nytt.. Var berre og justere banda bak litt so var dei kanon;) Motoren var bunnsolid.. solid bygd.. tålte mykje trykk og satans til juling til toppakninga tok kvelden, men var jo berre og peise på en ny og mulig plane toppen litt.. Stylingen var heimelaga.. bortsett fra sideskjørta og vingen.. Litt oppfinnsom greier du det sjøl og + bruker du tid og er nøyaktig so blir det pent;) ingen problem det veit;) men lappene hagler unna ja når en skal ha motor + driverk + bremser etc, etc.. Ryker fort 60-100 Høvdinger og meir til.. alt etter ka du skal ha:cool:
  12. Mr. X

    2.0 turbo

    Jepp.. Da eg sendte bilen til Gøran var den stilt på 1,2 bar trykk.. funka greit det og for er jo lette biler... + sperra var jo syk på den.. :D Var tatt inn fra tyskland og det var NOKE anna en manta sperra ja:D Ka med og bygge en slik bil sjøl??? Du får jo tak i det meste av "grombetar" til ascona;)
  13. Mr. X

    2.0 turbo

    Den som viste det:rolleyes: va 147,5 på hjula med 0,2 bar ladetrykk og 192,2 hk på hjula med o,9 bar ladetrykk, det var dei papira eg hadde til motoren, men vart prøvd på 1,8 bar ladetrykk.. gjekk bra fælt da:D men max rundt ca 300 + -... hk i motor og rundt 270 + - på hjula!!
  14. Mr. X

    Råaste calibra

    Dei sa so på biltilsynet!! Den står heilt utbrent på martiniusen bilservice (høgger) på spydeberg!!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår