LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 noen som vet noe om dette ?? hvor og få tak i om det blir noe forskjell osv!?!?! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Hvordan skall du få plass til et kon filter? Borre hull i panseret og stikke det opp? Eller legge rør til et annet sted? Kon filter med stekepanne form? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 time will show ! ;) men seriøst folkens gi meg litt og lese på hera !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hmmm et 90graders benn fra gasseren og et metall rør med et filter i enden på vil da være løsningen tror jeg.... Bruk rustfritt rør, da kan det poleres opp.... blir blankt og fint.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 får jeg noe bedre effekt ut av det ?? eller er det bare lyden det hjelper på ??? får dere tak i noe ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 vilø hjelpe deg grasalt på lyden, men vil ikke gi noe nevneverdig effekt (1-5hk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 hva er egentlig koneluftfilter?? hva er forskjellen på det og et vanlig luftfilter? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 og,hvorfor kaller så mange det for KONEfilter,når det heter KONfilter....? det er jo formet som en KON..ikke som ei KONE....? ikke for å være frekk,men.... :D :D :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Konefilter er sånn alle menn burde ha.. det filtrerer all dritten de kommer med.. ;) Når jeg gifter meg skal jeg definitivt ha konefilter.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Må du ikke glemme at forgasser motorer har en tendens til å kondensere/fryse på vinteren uten varm luft. Dette gjelder selfølgelig på veldig kalde dager da, men verdt å tenke på. Er det ikke plass til å sette på en lignende løsning som weber og solex har på sine trimgassere? Hvis ikke så går det vel ann som nevnt over å lage en adapter som nevnt over, med et bend og et rør ned til filteret. Du må jo lage et adapter til luftfilteret også slik at du får det på. En annen ting som er verdt å huske på er at motoren vrir seg ved pådrag. Så hvis du skulle gå for den siste løsningen, bør du bruke en gummislange el. en eller annen plass på røret. Slik at ikke hele greien blir liggende å peive nedi motorrommet når du gir på. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LupoB0Y Konefilter er sånn alle menn burde ha.. det filtrerer all dritten de kommer med.. ;) Når jeg gifter meg skal jeg definitivt ha konefilter.. hehe..tenkte på å legge inn noe av det samm jeg og!!! :D :D Konefilter skal jeg ha når jeg gifter meg... Konfilter til bilen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LupoB0Y Konefilter er sånn alle menn burde ha.. det filtrerer all dritten de kommer med.. ;) Når jeg gifter meg skal jeg definitivt ha konefilter.. lol lol lol lol Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by LilleGud noen som vet noe om dette ?? hvor og få tak i om det blir noe forskjell osv!?!?! Er det til 100NX'n? Var rimelig sikker på at den hadde innsprut jeg... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 ja det er til NX'en... den er forgasser..... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by LilleGud ja det er til NX'en... den er forgasser..... Er den eldre enn 89 og har ikke katalysator? Hvis den har kat har den ikke forgasser, forgasser og lambda funker ikke sammen. (Lada prøvde det, seff uten hell) Det er sikkert en enkel dyse sånn som vag sitt monotronic system? :confused: Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg