Andreas_1 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Meg i rævva om dere kjører fra E36 325.. Er så rart at alle biler liksom skal slå bmw'er.. Virker som om dere er litt misunnelige eller noe.. Skal alltid rakke ned. :smilbmw Jeg ser Eventyr brillene er på plass? :cocain: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hva kan man si, utenom ...huff :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Meg i rævva om dere kjører fra E36 325.. Er så rart at alle biler liksom skal slå bmw'er.. Virker som om dere er litt misunnelige eller noe.. Skal alltid rakke ned. :smilbmw Min G40 har 164 hk og veier 830 kg. Hvis din 325 veier 1500 kg må du ha 300 hk for å få samme forholdet mellom vekt og effekt. Med 125 hk kjørte jeg fra E30 325 E36 325 er treig, end of story Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Min G40 har 164 hk og veier 830 kg. Hvis din 325 veier 1500 kg må du ha 300 hk for å få samme forholdet mellom vekt og effekt. Med 125 hk kjørte jeg fra E30 325 E36 325 er treig, end of story Men det vesentligste er at det er morro å kjøre fra folk som har biler som de innbiller seg går bedre enn den "gammmlle" Folkevogna. Man må ikke ha Beähmwää for å gå rundt med høye tanker om egen bils prestasjon;) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 En E36 325 går ikke så utruli godt den, så hvorfor skulle han ikke klare å kjøre fra den? Min 325 veier 1800kg og går ikke noe spesielt akkurat.. Nå skal det nevnes at du har både cab OG automat.. Men, ingen av dere som kan filme at dere kjører fra en 325i coupe a? Da trur jeg dere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg må bare bli kjent med noen som har en 325 først ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Nå skal det nevnes at du har både cab OG automat.. Men, ingen av dere som kan filme at dere kjører fra en 325i coupe a? Da trur jeg dere.. jeg bor i Oslo, kan jo kjøre fra deg en kveld jeg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Nå skal det nevnes at du har både cab OG automat.. Men, ingen av dere som kan filme at dere kjører fra en 325i coupe a? Da trur jeg dere.. At en G40 kjører fra en E36 325i er vel ikke så vanskeligt å tro på.... Har kjørt en del 325 (E36) , både CAB å coupe (automat,manuell) å de er SLAPPE i forhold til en liten hissig Polo som nesten ikke har vekt..... Å grunnen til at alle nevner BMW når det blir diskutert er at MANGEN (ikke alle) bmw sjøførerene tror de ligger et hakk øve oss "andre"...... (Å stakkars den BMW(325) som skal prøve å stikke fra Polo Classic sin G40... Snakk om å bli ydmyket..) EEK : Veldig pen G40 du har..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 At en G40 kjører fra en E36 325i er vel ikke så vanskeligt å tro på.... Har kjørt en del 325 (E36) , både CAB å coupe (automat,manuell) å de er SLAPPE i forhold til en liten hissig Polo som nesten ikke har vekt..... Å grunnen til at alle nevner BMW når det blir diskutert er at MANGEN (ikke alle) bmw sjøførerene tror de ligger et hakk øve oss "andre"...... (Å stakkars den BMW(325) som skal prøve å stikke fra Polo Classic sin G40... Snakk om å bli ydmyket..) EEK : Veldig pen G40 du har..... så det var om bilen min denne tråden var ja..? stemmer! takk for det gou ;) viktig å jekke ned folk som inzane... Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Siden jeg er fra samma byn så må jeg jo slenge meg på å si at bilen er småfin!!! Og til BMW diskusjonen...end it....dette er Eek sin tråd om en snill liten BMW dytter..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Siden jeg er fra samma byn så må jeg jo slenge meg på å si at bilen er småfin!!! Og til BMW diskusjonen...end it....dette er Eek sin tråd om en snill liten BMW dytter..... takk for det polodude.. :) forhåpentligvis ser du meg kjøre (forbi deg?) i larvik til uka! satser på at jeg får den i gang til uka. gleder meg! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Wazzuuuuup....? :wave Stille herfra i det siste.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 hehe... masse har skjedd! men jeg er for lat til å oppdatere.. kommer litt her nå da.. ;) Har overhalt og porta g-laderen, så den er nå på plass, og ferdig innkjørt! Fått ny chip, og 2xluft-filter på g-laderen.. har ikke fått tatt bilde ennå.. Kw gewinde er på plass! Sto i bunn foran, men ble ikke stivt nok.. så måtte justere opp for å kunne kjøre med det.. ganske nedtur i grunn! Men ble hvertfall litt lavere bak, der hovedproblemet lå! Var på polo-treff i danmark, der jeg testa bilen på rulle... 129hk/155nm.. i følge polo classic (som monterte chip osv) skal den yte mer, så har nok en lekkasje et sted. har ikke hatt tid til å se på det enda. Utenom det vet jeg ikke helt hva som er nytt siden sist...! Bare noen småting... Ferskeste bildet som er tatt av den... fra polo-treff i Odense, Danmark Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Bør vell yte litt mer ja, Feenyx sin her på forumet var vi å kjørte på rulle, 136hk og 180nm tror jeg.. det var med eksos fra kat og bak, k&n filter, og ikke lodd i gasspjeld. men med std lader, std chip, std ladehjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 ja, leste om det der.. får se om jeg får tid/ork i løpet av begynnelsen av august til å se på det. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg