Gå til innhold

prosjekt polo g40

Ranger emnet


eek

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meg i rævva om dere kjører fra E36 325.. Er så rart at alle biler liksom skal slå bmw'er.. Virker som om dere er litt misunnelige eller noe.. Skal alltid rakke ned. :smilbmw

Min G40 har 164 hk og veier 830 kg. Hvis din 325 veier 1500 kg må du ha 300 hk for å få samme forholdet mellom vekt og effekt.

 

Med 125 hk kjørte jeg fra E30 325

 

E36 325 er treig, end of story

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min G40 har 164 hk og veier 830 kg. Hvis din 325 veier 1500 kg må du ha 300 hk for å få samme forholdet mellom vekt og effekt.

 

Med 125 hk kjørte jeg fra E30 325

 

E36 325 er treig, end of story

 

Men det vesentligste er at det er morro å kjøre fra folk som har biler som de innbiller seg går bedre enn den "gammmlle" Folkevogna. Man må ikke ha Beähmwää for å gå rundt med høye tanker om egen bils prestasjon;)

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En E36 325 går ikke så utruli godt den, så hvorfor skulle han ikke klare å kjøre fra den? Min 325 veier 1800kg og går ikke noe spesielt akkurat..

 

Nå skal det nevnes at du har både cab OG automat..

 

Men, ingen av dere som kan filme at dere kjører fra en 325i coupe a? Da trur jeg dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det nevnes at du har både cab OG automat..

 

Men, ingen av dere som kan filme at dere kjører fra en 325i coupe a? Da trur jeg dere..

jeg bor i Oslo, kan jo kjøre fra deg en kveld jeg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det nevnes at du har både cab OG automat..

 

Men, ingen av dere som kan filme at dere kjører fra en 325i coupe a? Da trur jeg dere..

 

At en G40 kjører fra en E36 325i er vel ikke så vanskeligt å tro på.... Har kjørt en del 325 (E36) , både CAB å coupe (automat,manuell) å de er SLAPPE i forhold til en liten hissig Polo som nesten ikke har vekt.....

 

Å grunnen til at alle nevner BMW når det blir diskutert er at MANGEN (ikke alle) bmw sjøførerene tror de ligger et hakk øve oss "andre"......

 

(Å stakkars den BMW(325) som skal prøve å stikke fra Polo Classic sin G40... Snakk om å bli ydmyket..)

 

EEK : Veldig pen G40 du har.....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en G40 kjører fra en E36 325i er vel ikke så vanskeligt å tro på.... Har kjørt en del 325 (E36) , både CAB å coupe (automat,manuell) å de er SLAPPE i forhold til en liten hissig Polo som nesten ikke har vekt.....

 

Å grunnen til at alle nevner BMW når det blir diskutert er at MANGEN (ikke alle) bmw sjøførerene tror de ligger et hakk øve oss "andre"......

 

(Å stakkars den BMW(325) som skal prøve å stikke fra Polo Classic sin G40... Snakk om å bli ydmyket..)

 

EEK : Veldig pen G40 du har.....

 

så det var om bilen min denne tråden var ja..? stemmer!

takk for det gou ;)

 

viktig å jekke ned folk som inzane...

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er fra samma byn så må jeg jo slenge meg på å si at bilen er småfin!!!

 

Og til BMW diskusjonen...end it....dette er Eek sin tråd om en snill liten BMW dytter.....

 

 

takk for det polodude.. :)

forhåpentligvis ser du meg kjøre (forbi deg?) i larvik til uka!

satser på at jeg får den i gang til uka.

gleder meg!

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hehe...

 

 

masse har skjedd!

men jeg er for lat til å oppdatere..

 

kommer litt her nå da.. ;)

 

 

Har overhalt og porta g-laderen, så den er nå på plass, og ferdig innkjørt!

Fått ny chip, og 2xluft-filter på g-laderen.. har ikke fått tatt bilde ennå..

 

Kw gewinde er på plass!

Sto i bunn foran, men ble ikke stivt nok.. så måtte justere opp for å kunne kjøre med det.. ganske nedtur i grunn!

Men ble hvertfall litt lavere bak, der hovedproblemet lå!

 

Var på polo-treff i danmark, der jeg testa bilen på rulle...

129hk/155nm..

i følge polo classic (som monterte chip osv) skal den yte mer, så har nok en lekkasje et sted.

har ikke hatt tid til å se på det enda.

 

Utenom det vet jeg ikke helt hva som er nytt siden sist...!

Bare noen småting...

 

Ferskeste bildet som er tatt av den... fra polo-treff i Odense, Danmark

 

DSCN2756.jpg

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår