vw2_prosjekt Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Det blei deilig med felgane da. Polon er en skikkelig BMW-killer hørte jeg. Hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt Det blei deilig med felgane da. Polon er en skikkelig BMW-killer hørte jeg. Hehe:D Jeg lurer på hvorfor det allid er BMW man skal 'kille' :) Men, en Polo G40 går nok ikke så værst akkurat.. Blir bra dette eek.. De er jo litt sjeldne disse bila, så da er det ekstra morro! :) Få den litt lavere bak da.. Og kanskje du må valse litt forran? Sånn at du får de innenfor skjermene og bilen litt mer forran også :) Lykke til! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 I dette tilfellet var det faktisk en episode hvor han dro fra en bil og det var faktisk en beemer. Litt artig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Jonte Jeg lurer på hvorfor det allid er BMW man skal 'kille' :) Men, en Polo G40 går nok ikke så værst akkurat.. Blir bra dette eek.. De er jo litt sjeldne disse bila, så da er det ekstra morro! :) Få den litt lavere bak da.. Og kanskje du må valse litt forran? Sånn at du får de innenfor skjermene og bilen litt mer forran også :) Lykke til! Fordi BMW-eiere som oftest er noen hovne tulliger som tror bilen sin er det heftigste redskapet som finnes. :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 hehe :D lille polo 1,3l dro fra bmw`en... artig episode ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by vwgolf2 hehe :D lille polo 1,3l dro fra bmw`en... artig episode ;) 1,3l med overladning er ikke det samme som en vanlig 1,3 vet du.. :) Se på RX-7.. Originally posted by vw2_prosjekt I dette tilfellet var det faktisk en episode hvor han dro fra en bil og det var faktisk en beemer. Litt artig da. Hvilken BMW? Originally posted by TurboPolo Fordi BMW-eiere som oftest er noen hovne tulliger som tror bilen sin er det heftigste redskapet som finnes. :D :D :D Som regel er det jo det :) Men, det finnes jo unntak :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 En larviksfyr. tror det er 320 eller 325. e30 i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Tok E30 325 lett med min G40 når jeg hadde 118 hk, problemet er bare at de hovne bleiene ikke legger seg inn slik at jeg kommer forbi. E36 325 tar jeg lett nå...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 dette ble jo litt off-topic da? ;) (men var 325) skal få senka litt mer bak, ja. og kanskje sette på no spacere bak.. stikker litt mer ut foran enn bak. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 satt på grøftelys og golf 2 leppe under fangern i dag ble meget bra! har ikke digicam før til helga, så kommer bilder da.. prøv og se det for dere :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by eek satt på grøftelys og golf 2 leppe under fangern i dag ble meget bra! har ikke digicam før til helga, så kommer bilder da.. prøv og se det for dere :) Hvilke grøftelys? Hvilken Golf 2 leppe? Gti eller Gl? Til før eller 90 fanger? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 sikkert originale grøftelys og cl leppe, pre 90 Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 stemmer originale grøftelys, og gammel cl leppe :) ble über! bilen min er nå lavere enn vwgolf2 sin foran.. *mobbe* plastikk er forbruksvare.. subba en del på leppa i kveld :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by eek stemmer originale grøftelys, og gammel cl leppe :) ble über! bilen min er nå lavere enn vwgolf2 sin foran.. *mobbe* plastikk er forbruksvare.. subba en del på leppa i kveld :) Noe som passer faktisk bedre på fangeren, er fra Corrado sin leppe (den lille), kamper den på mitten litt in men lengden på siden passer veldig bra.. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 skal sies at det er litt helling der den står :( men ble den del lavere forresten.. km standen .. *peke på skiltet* Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg