Kefaan Skrevet Juni 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2015 Noen som vet om det er mye jobb å bytte clutchwire på en transporter 96- onkelen min som vil ha det fikset, så hadde vært greit å få det gjort hvis det ikke er så alt for mye pes med standard verktøy Setter pris på alle svar! : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2015 Hmmm. Såvidt jeg erindrer så er clutch hydraulisk på den, altså ingen wire. Dersom clutchen feiler så sjekk om det er bremsevæske på beholder og luft systemet. Slik mener jeg utløserlageret ser ut på den, hydraulisk type. Og slavesylinderen som står ved clutchpedalen Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefaan Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2015 Hmm har ikke fått sett på det selv serdu, men skal ta så sjekke om det er nok bremsevæske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2015 Om clutch ikke tar så MÅ også kretsen for clutch luftes. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2015 Tror noen T4 med bensinmotor har clutcwire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg