Gå til innhold

Legg ut bilder av bilene deres ny"shina" å med sommerhjul!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Jan_bmw325

 

GRUNNEN til at jeg har NE skilter er fordi jeg er fra Telemark, og registrerte bilen min på veistasjonen i Skien!

Kan ikke skjønne at det bryr noen at jeg har NE skilter på min 15år gamle Bmw! ;)

 

Skjønner ikke problemet jeg heller, gjør skiltet bilen, greit nok at mange helst ville hatt navnet sitt på skiltet men andre bryr seg ikke så jævlig mye om hva som står på skiltet, temmelig dumt innimellom å ha ett enkelt skilt nummer også, lettere å huske å oppgi for onkel!

 

-Det var en tulling som kjørte jævlig fort forbi meg i går, skiltnret hans var "truls" og han kjørte en grønn BMW- hvor enkelt ville ikke det være å si iforhold til -at det var en grønn BMW med "NE" registrering.

 

Jeg vil heller ha ett vanskelig skilt nr enn ett tøft ett!

Og da er det greit at det er fra der du bor også så det ikke skiller seg ut. Rundt der jeg bor veit nok de fleste om den UR registrerte E30'n siden nesten alle andre BMW'er rundt her er østlands registrert!

'03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by crustynutz

pimp.jpg

 

wahaha!

 

 

nye kapsler fra biltema te 159kr!

 

 

tihi :)

 

LOL:D

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

 

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

Grunner er vel den at Bilsalongen selger ganske mye BMW`r, Bilsalongen er vel den eneste BMW forhandlern i Telemark og det er flere fra Vestfold som kjøper bil der pga de ikke er helt fornøyd med servicen på Morris.

 

En annen grunn er vel også at det ligger flere store brukt-importører i Skien/Porsgrunn.

 

Korrekt, bilen min er tatt inn av Gisle på Autostrada i sin tid.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

112-1232_IMG.JPG

 

Den va stilig, hva slags front er det du har på? Rieger etter eller annet?

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

 

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår