Gå til innhold

Åpne dører innenfra med defekt sentrallås?

Ranger emnet


johmolan

Anbefalte innlegg

Dersom du har feil på mikrobryter i låsekasen så får du ikke reparert midlertidig. Om man låser opp førerdør skal de andre dørene også låses opp, noe som ikke skjer hos deg, derav er det trolig feil på låsekasse, ledningsbrudd eller feil på sentrallåsmodul. I de tllfellene sentrallås fungerer, men ikke fjernstyrt fra nøkkel, da kan dette fikses SLIK. Vet ikke om du har prøvd dette siden du ikke svarte på noe av det jeg spurte om ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest ett sted at om varsellys slås på så går rutene ned. Mulig jeg har drømt, men sjekk hvertfall bryter for varsellys. Ellers så henger sentrallås og vindusheiser sammen via komfortmodulen, også en potensiell feilkilde, som de allerede nevnte mikrobryterene i låsekassen.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde det samme på golfen min eg måtte først bytte låsekassen i førerdøren da virket sentrallåsen igjen men den eine døra bak vil fortsatt ikke opp og når eg drar i håndtaket på insiden av døren går låsepinnen opp men når eg slipper går den ned igjen.

Kan ta diagnose av dørlåsene eg fekk opp feilkoder på føredør, eg merket att kupelyset ikke kom på når eg åpnet førerdøren og vinduene kunne heller ikke åpnes på andre dører enn førerdøren.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår