arvid89 Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 hei jeg opplevde i dag at jeg så vidt fikk start på bilen fordi det var lite strøm. tenkte ikke noe mer på dette før jeg stoppa på Statoil da jeg heller nesten ikke fikk start på den og det stod "generator werkstatt" i dashborde. virker også som servostyringa som har gått å ladelampa lyser heletida. veit som sirka hva som kan være galt men tenkte jeg ville høre med dere der ute som kan ha litt mer greie på dette en meg =) dette er en vw bora 1,9 tdi 2001 hadde vert kjekt med noen gode tilbake melding på hva dette kan være = Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Enten defekt dynamo eller så har multireima røket. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arvid89 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 vist det er multireima, er den da vansklig og bytte selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Spørs jo akkurat hvor mye erfaring du har det. Ta først en kikk under panseret og se om reima er hel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arvid89 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 da fant jeg ut at multireima var helt borte så da har jeg fått meg et lite prosjekt i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Er lett å skifte da du legger den på plass og til slutt vipper den under strammeren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Om reima aldri er bytta før kan det være årsaken til at den har røket. Men somregel er årsaken til røket profilreim på eldre VW diesel at frihjulet på dynamoen sitter fast. Da hopper reima veldig og hopper av/ryker etter kort tid. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arvid89 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 ja jeg får den opp på bokken i mårra så får a bytta det =) takk for alle svarene jeg har fått folkens =) da får jeg gjort detta en gang og =) sikert mere i fremtida =) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg