Laaars Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by passat kara golfen var ikke som de andre på forumet.. du fulgte ikke de "a4" rammene nesten alle her følger.. og det er jo forsåvidt tøft det :D jante loven har jo et hardt tak på golf2 folka.. hahah Kanskje fordi Golf bare ser bra ut i 2 stiler. Enten har du en Golf med 90-fangere, emblemfri grill, clean bakluke osv... som ser pen ut, og skiller seg ut fra skraphaugene. Eller så går du for Old School, skamsenka, små, feite hjul, krom overalt, takgrind. Her skiller du deg hvertfall veldig ut, men vanlig dødelige verdsetter det ikke. Kun kjennere. Eller så har du en shabby Golf, som blir borte mellom alle de utallige andre shabby Golf'ene her. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by triggerhappy Liker'n ikke. Vannvittig bra utsagn... Stå på folkens, derfor vi har forum....for å få konstruktiv kritikk:rolleyes: Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by CorollaGT Vannvittig bra utsagn... Stå på folkens, derfor vi har forum....for å få konstruktiv kritikk:rolleyes: topic: "hva syndes dere om bilen min?" Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 de såkalte blå diodelysene elle de to greiene på bakfrangeren er skiltlys og lyser standard gult (må ha de pga at det må være skiltlys) . Jeg skal kjøpe emblemfri grill senere, baklukespoiler og skal lakke grillist som lakken på bilen, og fangere samt den ene listen på høyre side skal jeg fornye litt med litt svart plastlakk. Jeg har nå skaffet meg noen 16"OZ felger som kan sees på siden min, men jeg kan ikke montere de før jeg har fått kjøpt meg 1 stk felg eller sendt den som er bilde av inn til retting, felgen er mye kast i. (Si ifra om dere vet om en som selger en felg billig) sotingen av rutene ble ikke helt bra, siden det er første gang. frontfangeren har vært med i en kollisjon mot en lyktestolpe eller no, fangeren kom fra en annen bil (var mye verre da jeg fikk den). Senkesett er på vei fra tyskland, 60/40mm Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by audi 100 de såkalte blå diodelysene elle de to greiene på bakfrangeren er skiltlys og lyser standard gult (må ha de pga at det må være skiltlys) . Har kjørt snart 2 år uten skiltlys bak.. aldri blitt stoppet eller noe for det:) De tenker sikkert at det er en så gammal bil at det ikke skal være lys der:) "ekstrautsyr" sier du bare..:D Dessuten er det også bare en 1'er feil på EU kontroll:) Hadde ofret å IKKE ha skiltlys, enn å ha de 2 "duttene" på fangeren;) Kanskje bygd noe som så bedre ut.. Originally posted by Sonick *blå diode skilt lys var litt muffens plasert ? Hvordan skulle jeg vite at DET var lys;) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 trenger ikke skiltlys. har kjørt uten lenge jeg også. får montere når onkel blå stopper meg og begynner å syte=)[/img] Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by audi 100 de såkalte blå diodelysene elle de to greiene på bakfrangeren er skiltlys og lyser standard gult (må ha de pga at det må være skiltlys) . Jeg skal kjøpe emblemfri grill senere, baklukespoiler og skal lakke grillist som lakken på bilen, og fangere samt den ene listen på høyre side skal jeg fornye litt med litt svart plastlakk. Jeg har nå skaffet meg noen 16"OZ felger som kan sees på siden min, men jeg kan ikke montere de før jeg har fått kjøpt meg 1 stk felg eller sendt den som er bilde av inn til retting, felgen er mye kast i. (Si ifra om dere vet om en som selger en felg billig) sotingen av rutene ble ikke helt bra, siden det er første gang. frontfangeren har vært med i en kollisjon mot en lyktestolpe eller no, fangeren kom fra en annen bil (var mye verre da jeg fikk den). Senkesett er på vei fra tyskland, 60/40mm Jeg ville spandert på en hellakkering når jeg først var i gang. Ser ut som den trenger det. :) Det KAN jo bli bra... plastikken din må bli litt svartere forresten :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hvorfor kommer det ikke bilde? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 eyy! korsen du gjor det Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 sånn ---> klikk på IMG knappen og paste adressen til bilde :) EDIT: Ga opp det og få skrevet koden uten at det kom kryss :P [i M G] url til bilde [/i M G] (ikke mellomrom når du skal bruke det) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Mahle BBS D:D:D:D:D:D:D:D 6-13 ET 13 :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 teste jess, da funka d Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Den var PEN Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Du trenger ny grill.. har en finfin emblemfri grill for 4 lykter inkl glassklare fjernlys.. kun 500 kr pluss frakt Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg