Espen Solheim Skrevet Juli 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2013 Eg kjøpte dette settet fra kina,virker heilt grei det er med alarm:New Folding Remote Key Car Central Lock Locking Entry System Car Alarms | eBay Her er fra england uten alarm(de har også med alarm og med sentrallåsmotorer):Rightclick Han på ebay sendte meg settet som vareprøve og var veldig grei,det eineste eg ikke får til og virke er bagasjeromsåpneren,settene fra rightclick har flere muligheter og begge stedene sender til Norge på ebay er det gratis og right click koster 10€men da kommer pakken også raskere. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Juli 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2013 Har helt nytt HR 40mm senk for salg til c4 avant 2.0, kun vært montert bak, selges pga innkjøpt kw justerbart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimCKF Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Da har tiden kommet for EU-kontroll (ila. november), og jeg har siden sist fått en defekt støtdemper. Tenker derfor jeg bestiller 2 stk. 229060 og et sett 118788 fra BS Bildeler. Blir det riktig? Siter '92 Opel Calibra 2.0i (solgt), '86 BMW 728i (solgt), '93 Opel Calibra turbo 4x4 (solgt), '95 Audi A6 2.0, '96 Hyundai Coupe 2.0 (skrotet), '94 VW Passat 1.9td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selvskrudd Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 @JimCFK Du har sett at demperen og fjærene ikke er på lager og BEREGNET leveringstid er hhv 2 og 3 uker? Det vil si inn til butikk. Siden det finnes mange valg ville jeg bestilt en demper som var på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimCKF Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Det har jeg sett. Blir litt i seneste laget, men går nok bra ;) Siter '92 Opel Calibra 2.0i (solgt), '86 BMW 728i (solgt), '93 Opel Calibra turbo 4x4 (solgt), '95 Audi A6 2.0, '96 Hyundai Coupe 2.0 (skrotet), '94 VW Passat 1.9td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg