Gusern Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Det er en 1, 6 bensin 98 modell. Når jeg drar på litt så kan den høres ut som en sjekte med lav effekt så plutselig slipper den og får maks effekt. Hva bør jeg sjekke. Den ble ganske ille etter motorvask. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Kan ha blitt litt kondens i fordelerlokk eller fukt på coil der etter motorvask. Sjekk om den blir bedre igjen når den har tørka skikkelig. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einarhermo Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Hei! Det samme skjer med meg. Trolig må jeg bytte bensinpumpe, men skal prøve å bytte bensinpumpe rele først. Noen som vet hvor man får kjøpt det og hvor den sitter på en Golf IV 2001? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Den fusker litt generelt også, den av min. Så det ble nok bare vondt verre av vasken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Nå kommer dwt hvit røyk ved oppstart, har også et problem med at den bruker mye kjøleveske. Ikke bra.trenger råd snarest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Hvit røyk ved oppstart er ikke farlig, men om det tydelig er mengder med damp så er det ikke bra. Finn ut om kjølevæske lekker ut eller om det er så ille at det går i sylindrene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg