Terje Bjørgvik Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Har fått en feilmelding som jeg ikke helt skjønner. "REAR LEFT SIDE LIGHT DEFECTIVE". Etter det jeg kan se så virker alle lysene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Skru ut venstre baklampa de så ser du nok den defekte pæra. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Hanken Skrevet Oktober 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Fant du ut av dette Terje? Jeg har samme meldingen nå, men såvidt jeg kan se er alle lys på. Hvilken pære er det snakk om ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Bytt pære i markeringslys venstre bak og feil er nok utbedret :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Hanken Skrevet Oktober 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Hva er "markeringslys" ? Du mener blinklyset? Det har jeg sjekket ,funket fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2017 9 minutter siden, Jostein Hanken skrev: Hva er "markeringslys" ? Du mener blinklyset? Det har jeg sjekket ,funket fint. Mest sannsynlig det røde som lyser når lys er på, uten at bremselys og blinklys er på. Selv om det lyser så vil nok feilen forsvinne når ny pære monteres. Kan skje at varsel kommer opp når pæren er gammel og 'godt brukt'. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Touran har 3stk baklyspærer pr. side, garantert en av de tre som har gått uten at du legger spesielt merke til det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg