Gå til innhold

Min Audi A4 B5 1,8T Ambition avant Quattro. 268hk - 374nm

Ranger emnet


opelastra

Anbefalte innlegg

jepp, tenkte proffsoting av vindu. nå vet jeg ikke hvor mange % eller om det i det heletatt er lov men ser alle de nye bilene som er proffsotet litt hele veien så noe må vel være lov. utrule my teite regla da vettu.. blir helsoting  enten ingenting så får sjekke opp litt. får håpe det=)  blir spennende å se ja, litt spesielle felger som ikke alle andre har samt at det er concave å det er rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det:-) Funka greit ja. Hvorfor kjøpe større turbo når denne leverrr Mere en nok? Må tenke på råder og dlikt også som er orginalt. Denne turbon er laga for å kjlre rundt 1,5-1,6 bar og jeg kjører bare 1,24 og har 268 hk. Med 1,6 bar er man vel opp i bristepunktet som er ca 300 hk på orginale råder. Moment max 400 sies de. Turbo, manifold og større insugslange til turbo kr 10.490,-

 

Ja får se om de blir gatebil eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

=)

 

promper rundt 4.000omdr og holder igjenn så tror pluggene er kaputt.. tok knekken av f5dpor og bytta til originale vw plugger. nå har dem å tatt kvelden så jeg har bestilt denso irdium til 298kr pluggen så det må faen meg være bra!? 

 

kosta det samme de f5dpor å men der tok en plugg kvelden å er litt usikker på resten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har man justert staget på turbo tilbak sånn ca der det var så får vi se hva grunntrykket er ved å ikke ha n75 tilkoplet strøm.
skal vist være på rundt 0.8-0,9. montert orginal cat og eksos. har bare å feste eksosen under bilen skikkelig. så er det å bytte pærer samt lufte bremser så får jeg vise bilen igjenn...

mellomtiden får jeg pusse skjøter på eksos å sveise der det er lekkasje. evt lakke eksosen og pusse endepotta.
så blir det å montere testpipe å eksos igjenn når bilen er godkjent... skifte pærer igjenn å bygge et skikkelig rom til åpent luftfilter. samt rense alle gater og ic for olje.
har fjerna alle emblem bak med sitrus spray å det ble perfekt. vurderer å fjerne ringene også.. et ntt emblem skal på der jeg har fått gravert inn EST inni. skal stå for es.tuning. ble sånn helt greit så får se ossen det blir. nytt bensinfilter blir å byttet. 

så får jeg ta turen til es å justere opp trykket når jeg får juster grunntrykk skikkelig. 

etterhvert blir det vel å skifte evt hjullager som begynner å bli dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår