Gå til innhold

Jeg kræsja Audien min

Ranger emnet


Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd dette øyvind! håper skadene er så begrenset som mulig og at du slipper å kjøpe så mange deler fra bilhøggern, fy faen de er skamdyre! Iallefall han her i byen, håper tromsøværingene har litt mer skamvett :) Lykke til med restaureringen!

 

mvh kroffer

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kroffer

Synd dette øyvind! håper skadene er så begrenset som mulig og at du slipper å kjøpe så mange deler fra bilhøggern, fy faen de er skamdyre!

Nå, høgger'n her i byen vet hva de skal ha. De skal jo liksom kjøre en business, så det er jo klart de må ha enorm provisjon på alt de selger... Så langt er dette alt jeg trenger av deler (mere kan trenges etterhvert som jeg ser hva som er ødebelagt):

 

-Panser

-Forskjerm V.S. (H.S. kan kanskje reddes)

-Hovedlykt, blinklys og tåkelysglass V.S.

-Brankett til servopumpe (den sprakk da den ble slått bak)

-Øvre plate (der panserlåsen sitter)

-Fremre plate (bak fangeren)

-Fremre plate 2 (bak fangeren, sitter innenfor "Fremre Plate")

-Innerskjerm V.S. (den er knørvet sammen i fremkant)

-Grill

-Panserlåsen som sitter i "Øvre plate".

 

Jonte: Hvorfor solgte du Golfen? Den var jo dønn strøken og lite skadet? Fikk du et tilbud du ikke kunne si nei til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at venstre rammevang har klart seg bra, skru av begge skjermene og bor av punktveisene til hele frontplata oppe og på rammevangene, så får du tak i ny og punktsveiser den inn, fra høgger eller http://www.veng.no, to nye skjermer også, så slipper du å bygge nytt B4 panser, det orignale er jo finere ? eller?.

 

lurer på om ikke frontplate er ca 1500 og 800 pr skjerm eller noe. ligger priser på nettet mener jeg. Dumt at søstra mi krasja akkurat samme hjørne på sin røde Coupe, ellers så hadde jeg hatt deler, litt langt unna da. Har en rød høyre skjerm faktisk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo rimelig logisk at nordlendinger har bedre trening enn de fleste sørlendinger på vinterføre,siden det er lengre vinter der!

 

Bra dere skryter litt av oss :D

 

 

 

(imotsetning til Golf2 som vokser på trær).

 

Ikke bare jeg som har funnet det ut ser jeg :D

 

Var en flott bil du hadde:( ... får håpe den blir like fin igjen :)

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoMan

Var en flott bil du hadde:( ... får håpe den blir like fin igjen :)

Feil! Jeg fikk det til å se ut som om det var en fin bil jeg hadde. Det er mange måter å fotografere en bil på. Hadde du sett bilen i virkeligheten hadde du spydd (svakt overdrevet for å illustrere mitt poeng).

 

Den skal ikke bli like fin, den skal bli FINEST! Her er det som gjelder med oppbyggingen;

Her er det bare å bygge opp igjen, sterkere, slemmere, bedre, raskere og lettere!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite utdrag av noe du skreiv i "sinsen krysset" tråden

 

Hva er det med søringer og kjøring på glatta? Hver gang det snør litt er det "dommedag" meg her og "devine punishment" meg der. Selv kjører jeg gjennomsnittlig 200 timer hver vinter på VÅT IS, selvfølgelig uten en eneste pigg i hjula. Men kjører jeg av veien av den grunn? Nope!

 

Må mobbe litt jeg ass! :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Hvis du bestemmer deg for å selge audien slik den står nå så si fra da ;)

Altså, inkludert alt, har den bilen kostet meg 31.000 kroner. Jeg får ikke en øre over 5.000 hvis jeg selger den som den står. Da taper jeg hele 26.000 kroner, så det er *totalt* uaktuelt. Bygger jeg den opp til perfeksjon kan jeg klare å komme ut av det uten å tape en eneste krone (inklusive byggekostnader).

 

Men det er klart, hvis en galning kommer og byr meg 20.000 kroner for bilen og delebilen /m turbomotoren, skal den få lov å gå, men vet du hva oddsen for det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Jonte: Hvorfor solgte du Golfen? Den var jo dønn strøken og lite skadet? Fikk du et tilbud du ikke kunne si nei til?

 

Den var bra mye skadet. Begge felga forran, et dekk forran. Skjermene forran, frontseksjon, lykter, panser, fanger, forstilling osv osv osv...

 

Jeg solgte den i deler, og fikk bortimot 30k tilsammens for den..

 

Jeg foreslår at du selger din også i deler. Trur du kommer best utav det sånn... Men, du velger selv.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår