92anders Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 http://www.ebay.de/itm/US-Stosstange-vorn-Golf-3-SML-Vento-Sidemarker-Cabrio-VW-Clean-USA-/280965804120?pt=DE_Autoteile&hash=item416addf058#ht_11028wt_1139 Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Tok snaue minuttet og finne den :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 jeg så en fanger på finn for noen måneder siden , men den var jo selfølgelig solgt! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Sjekk linken da :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 ja se der ja, jeg søkte bare etter golf og jetta på tyske ebay og fant ingenting XD hahaha får vel bestille meg en slik da :p så jeg får amerikansk look på G3'n :p takk for linken BTW ;D haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Denna er brukt da :) Men bruk VW golf 3 US, US Bumper etc som kodeord :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 ebay.de har ofte veldig mye mer originaldeler og litt mer utvalg. Mye xenonkit og generelt pærer som kommer opp når du søker på bil på ebay.com :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 ahaa, ok da skal jeg huske det til neste gang :) takk for tips Anders :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 skjer lite med bilen gitt, tenkte jeg sku montere aluringer og carbon deksel for å legge på innsiden av glasset på speedometerhuset men skjønte ikke åssen jeg sku få til det, samt at jeg var litt redd for å ødelegge glasset/plastikken som sikkert må av :S see why im a bit careful? :p [ATTACH]33937[/ATTACH] splitter nytt speedohus pga ingenting fungerte tilslutt, og var ikke akkurat billig å få nytt X) men kunne tenkt meg noen stickers i bakruta og siderutene mine, noen forslag til hva jeg kan klistre på der? :) og hvor jeg kan kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 http://www.ihatestickers.com - billig- og rask levering fra USA. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 ok, får titte litt der :) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 np Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 ble bestilt et par stickers ifra ihatestickers.com idag, får dem vel over helga :) lyst på senkesett også nå, men lite med penger :( sku også hatt en monoblokk forsterker men ikke penger til det heller, jaja, kjekt å ha bursdag snart da :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 går det an å finne ut om når en bil har vert i en kollisjon på nettet el noe? kanskje domt spm men :S lurer på dette pga jeg har merka at høyre framskjerm er trøkt litt innover mot lykta, så mistenker at den har blitt påkjørt en gang i tiden. ser ikke ut som den er blitt retta opp heller. har snakka med tidligere eier men han har ikke vert i en ulykke med den og den var slik når han også kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nja.. du får høre med politiet i ditt distrikt, statens vegvesen eller tidligere eiere... hvis det ikke er rapportert av noen, så vil det være umulig å finne et svar :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg